Aangenomen op Mallorca als entertainer, Wie ook?

hai iedereen,

van de week hoorde ik dat ik aangenomen was op mallorca bij iberostar hotels, en dat ik dus 29 maart op training ga. nu was ik benieuwd wie ook al weet dat hij aangenomen is op mallorca en wie er al ervaring mee heeft. wat zijn de leukste plaatsen, stranden, uitgaanstenten? ben benieuwd…

Hola,
Ik ben ook aangenomen bij Iberostar, ik vraag me alleen wel af hoeveel mensen er na de cursus afvallen, weet jij daar iets meer over? Weet je al met welke maatschappij je gaat vliegen en wanneer en hoe laat en zo?
Groetjes,
Diana

Hoi,

Weten jullie toevallig hoeveel het zal gaan verdienen enzo? en hoe hebben jullie gesolliciteerd?

Mochten jullie afvallen of iedt anders zoeken, wij zijn op zoek naar een animatie-team * 3 vr. + 3 m voor op het strand van Salou.

• Voor het animatieteam zoeken wij sportieve medewerkers, die de toeristen met sport en spel weten te vermaken.
    De activiteiten zullen voornamelijk in de zee en op het strand worden verwezenlijkt, als mede op en rond de boulevard, dagelijks van 13.00 tot 21.00 uur.

Info : NL@snoepys.com
www.snoepys.com

hoi,

wanneer hebben jullie je opgegeven voor het niw? Ik en namelijk 7 februari naar de open dag egweest en zou al 2 weken geleden een selectiegesprke hebben, maar ik hoor maar niks! Hoe lang duurde het bij jullie? Ik ga ook voor mallorca namelijk

mail me anders: superkit68@hotmail.com

alvast bedankt groetjes kitty

hallo!!!

wat gaaf dit zeg!! ik zoek me dus helemaal wezenloos naar wat info over werken in spanje.
heb laatst ook naar NIW geschreven en hoop dus dat t wat wordt, maar omdat ik buiten het seizoen val (is voor een stage vanaf september) wordt het weer wat moeilijker.
wat is dat iberostar precies?
groetjes

Ik ga ook voor NIW4U werken. Ik begin op 2 mei met de cursus van Animatur en ga deze cursus in Salou volgen. Waar ik na de cursus kom te werken dat hoor ik daar!!

Carlo… Micky (“vriendin” van mij) gaat ook op Mallorca werken!!

Halloo allemaal! :smiley:
Wij zijn 2 meisjes die de opleiding MTRO volgen, wij moeten van Juni t/m Oktober stage lopen, we doen zo ons best om iets te vinden in de omgeving van Spanje maar het lukt niet echt :frowning:
Weten jullie of ze nog mensen nodig hebben bij Iberostar?
Of eventueel ergens anders?
Hartstikke bedankt!
Groetjes,

Hopelijk ga ik ook via NIW naar Mallorca voor opleiding + baan in de entertainment!

Morgen hoor ik het, als het goed is.
Spannend!!! B)

Heeeej ik heb vanaf 15 maart tot 30 maart de cursus in Salou van Animatur gevolgd. Was echt super leuk!!

En ik heb de cursus van 31 maart tot 7 april gevolgd en ga naar fuertuventuraaaaa :smiley:

<TABLE id=HB_Mail_Container height=“100%” cellSpacing=0 cellPadding=0 width=“100%” border=0 UNSELECTABLE=“on”><TBODY><TR height=“100%” UNSELECTABLE=“on” width=“100%”><TD id=HB_Focus_Element vAlign=top width=“100%” background=“” height=250 UNSELECTABLE=“off”>heey hoii,ik heb een vraag. ik heb het email adres van een manager van een animatie team in mallorca. alleen is een duits e-mail adres. kanik gewoon toch in engels op reageren??
wat kan ik er het beste in zetten dan? moet het een sollicitatie brief zijn ofzo?
en verdient zoiets wel goed?

wie kan mij er meer over vertellen??
groetjes marina
</TD></TR><TR UNSELECTABLE=“on” hb_tag=“1”><TD style=“FONT-SIZE: 1pt” height=1 UNSELECTABLE=“on”>
</TD></TR></TBODY></TABLE>