Werken @ Mallorca of Canarische Eilanden (2009)

Hoi… ik wil volgend jaar in de zomervakantie graag werken in Spanje. Het liefst op Mallorca of Canarische Eilanden. & dan wil ik werken bij een kinderdagopvang of animatie team. Weet iemand hoe het daar is? En of het daar goed is of dat ik beter naar andere plaatsen kan gaan?

Alvast bedankt,
groetjes Chantal

Ik denk dat Mallorca of Gran Canaria een goede keus is! Je kan ook ergens anders naar toe maar daar loop je waarschijnlijk tegen hetzelfde aan :slight_smile:

Chantal,

Je zou kunnen proberen bij Sol/Melia hotels. Daar krijg je een uitgebreidde goede opleiding tot entertainer en als je cursus volbrengt, gegarandeerd een baan. Voordeel van Sol/Melia is dat het entertainment serieus wordt genomen en je niet zoals in veel hotels zelf moet gaan bedenken wat je gaat doen. Ondersteuning van een team en je wordt zeker niet aan je lot overgelaten. Kijk maar es op hun website, daar wordt vast wel uitgelegd hoe en wat. Cursus meestal op Mallorca in Maart en April en daarna aan de bak.

Hoi,

leuke uitdaging die je zoekt,ik ben ook zowat aant zoeken voor jaar 2009,zit momenteel voor een jaar in curaçao als aupair,maar wil niet naar huis dus ben ik weer opzoek naar een nieuwe uitdaging liefs als animator want daar ben ik helemaal voor gemaakt,alleen is natuurlijk zoeken waar het goed en leuk is,dus succes met jou zoeken als je wat leuks gevonden hebt moet je het me laten weten,…
ik moet ook nog hard gaan zoeken naar die droom job
doei

ik wil ook graag werken alleen dan alleen in mallorca, aangezien
me vriendin daar heen gaat rond maart en daar 3 maanden blijft voor haar stage, wil ik daar ook graag heen.
het enigste dat ik wil voor werk daar is iets waar ik me handen meot gebruiken en intensief bezig is.
iemand een idee wat ik het beste kan doen?

gr.
liono

animatie is helaas niet iets waar ik goed in ben… simpelweg omdat het niet echt iets is wat zwaar genoeg voor me is.
ik wil echt Hard werk hebben het liefst waar ik elke dag helemaal smerig van ben ofzo van of het zweet of iets anders… en werktijden maken niet uit zolang het maar vanaf maart t/m mei op mallorca is.

gr.
liono