Ik zal me even voorstellen: Ik ben Nadia, 24 jaar, kom uit Noord Limburg, Sociale Psychologie gestudeerd in Nijmegen, nu woonachtig in Den Haag waar ik een rijkstraineeship volg.
In 2012 rond ik mijn traineeship af en wil ik op reis! Mijn droom: Zuid-Amerika! En dat voor ongeveer 2 a 3 maanden.
Ik ben geen ervaren backpacker, dus dat zou mijn eerste reis gaan worden. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Verder over mij: Festival fanaat, van Lowlands tot Sziget, ik ben er geweest/ga er naartoe. Ik ben gek op muziek. Mijn grootste passie is Taekwon do, wat ik al 17 jaar met veel plezier doe. Ik ben gek op een feestje hier of daar.
Ik ga hier op zoek naar tips over hoe ik mijn reis het beste kan plannen en als dat eenmaal gebeurd is: reistips!
Dat is een prettig vooruitzicht na je traineeship. Wat Ralf ook schreef kun je het beste terecht op het Zuid-Amerika Forum. Daar vind je links van landen die je wilt gaan bereizen. Daarnaast kun je er je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier met de voorbereidingen en met je reis.