Aangeboden: vrijwilligerswerk Indonesie

Voor de projecten op Bali, Lombok en Java zijn er op zoek naar enthousiaste vrijwilligers!

• voor Engelse les (alle niveau’s)
  • voor computerlessen
  • voor creativiteitsactiviteiten

Vereisten:

• je Engels moet goed tot zeer goed zijn
  • je bent in staat de kar te trekken, zeker bij de nieuwe projecten!
  • het ticket is voor eigen rekening
  • je bent voor in ieder geval 2 maanden beschikbaar.
  • je hebt een enthousiaste uitstraling en werkt graag met kinderen.
  • je hebt bij voorkeur Azie ervaring
  • je bent gewend om in primitievere omstandigheden je als vis in het water te voelen

Wat krijg je daarvoor terug?

• de tijd van je leven
  • een bijdrage aan het welzijn van kinderen en gezinnen in een derde wereldland
  • kost en inwoning zijn voor onze rekening

Voor meer informatie:
http://www.indah-education.nl
http://www.outofasia.nl/set.php?cid=150 (verslag vrijwilliger okt-dec 2006)

Of mail naar [EMAIL=“indah.education@yahoo.co.id”]indah.education@yahoo.co.id

Groet,

Jenny

hoi mijn naam is roberto, ik ben beschikbaar van begin juni tot half juli, hoeveel zou zo een ticket mij nog kosten als ik het nu moest boeken?

voor de rest sta ik open voor al de overige informatie, ben 24 jaar, engels zal geen probleem zijn…

Groetjes R.

Op de website van Indah-education staat een handleiding voor vrijwilligers, daarin kun je ook suggesties vinden waar je tickets online tickets kan boeken. Op die sites vind je ook prijzen, gewoon ff zoeken dus!

Hier de link naar de handleiding: http://www.indah-education.nl/guidebookINTERNET.pdf

Jenny

Hoi Roberto,
de goedkoopste tickets op dit moment kosten ongeveer 770 euro. Je vliegt dan met Emirates vanaf dusseldorf naar Singapore voor 623 euro (met een overstap in Dubai). Vanaf Singapore moet je dan nog een ticket naar Bali kopen met jetstar (145 euro). Zoals Jenny schreef staat in de handleiding dat Emirates het goedkoopst is. Je kunt dan echter naast Jakarta ook op Singapore of Kuala Lumpur vliegen. Vanuit Kuala Lumpur vlieg je met air asia naar bali en vanuit Singapore met jetstar.
Wil je vanuit Amsterdam naar Bali vliegen, dan ben je ongeveer 900 euro kwijt.

Al met al een hoop geld, maar eenmaal daar kost het allemaal nog maar een schijntje!

Groetjes, Raoul

Hoi Jenny

Mijn naam is Ferry Simons en ik zie dat jij deze post echt al een lange tijd geleden hebt geplaatst. Toch ben ik hard aan het op zoek naar wat je zojuist hebt beschreven. Ik heb al verschillende vrijwilligers organisaties aan geschreven. In april van dit jaar ben over land het eiland java en bali overtrokken. En wil graag terug voor vrijwilligerswerk terug naar indonesie in 2009, voor de duur van minimaal 6 maanden(vanaf april) wil graag iets betekenen voor de mensen.Kan je mij op weg helpen?

Ferry Simons

ferrygood@gmail.com

Hoi Jenny,

Ik zou heel graag in het najaar 2009 vrijwilligerswerk willen gaan doen in Indonesië. Ik ben hier al een tijdje mee bezig voor mezelf, maar kan helaas niet zo heel veel vinden op internet.

Ik zie ook dat je voor jouw project minimaal 2 maanden beschikbaar moet zijn. Ik kan helaas maximaal maar 1 maand weg van mijn werk, zijn er dan ook nog mogelijkheden voor mij?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes La Toya
[EMAIL=“lwijbers@hotmail.com”]lwijbers@hotmail.com

Beste Jenny,

Op dit moment ben ik me aan het orienteren op een reis van een aantal maanden. Ik wil in ieder geval een periode daarvan vrijwilligerswerk doen. Mijn Engels is geen probleem en door mijn onderwijsachtergrond zit de rest denk ik ook wel goed. Graag ontvang ik een reactie.

Groeten,

Marleen (marplatje@hotmail.com)

Even iets over die tickets, dat hoeft echt helemaal niet zo duur te zijn. Check eens AirAsia, ze vliegen vanaf Londen op Kuala Lumpur tegenwoordig, al voor 190 eu. Met Easy Jet kan je voor 23 eu naar Londen. Vanaf KL kan je al voor 3 eu naar Jakarta vliegen…