Aangeboden: verblijf in Zwitserland

Ik ben opzoek naar iemand die tijdens mijn werk op mijn twee honden wil passen in Zwitserland tegen kost en inwoning en een kleine vergoeding.

Ik ben een WO opgeleide, alleenstaande vrouw van 45 jaar en vertrek in januari 2014 voor werk voor een jaar naar Zwitserland.
Ik heb twee honden die tijdens mijn verblijf in Zwitserland verzorgd moeten worden. Hiervoor ben ik opzoek naar iemand die het leuk vindt om met honden om te gaan, enige ervaring heeft in de verzorging en tegen kost en inwoning en een kleine vergoeding op de tijden dat ik aan het werk ben mijn honden wil verzorgen en het huishouden wil doen.

Wat betekent dit?
-’s morgens een uur met de honden wandelen;

  • ’s middags een uur met de honden wandelen;
  • honden voeren;
  • het huis schoon houden;
  • ’s avonds het eten koken;
    -’s avonds en in het weekend verder geen verplichtingen;
  • het kan voorkomen dat ik enkele dagen op reis ben, tijdens die dagen ligt de volledige verantwoordelijkheid voor de honden en het huis bij jou.

Ik ben niet veeleisend en zeer flexibel. Ik moet er alleen op kunnen vertrouwen, dat wanneer ik door mijn werkzaamheden er niet ben, de verzorging van de honden goed verloopt.
Het gaat om twee Groenendaeler teefjes van 12 en 5 jaar oud. Het zijn lieve honden en netjes opgevoed.

Waar?
Baar, een plaatsje ongeveer 22 km ten zuiden van Zurich.

Wat zoek ik?
Iemand met verantwoordelijkheidsgevoel en plichtsbesef, daarnaast is het natuurlijk geweldig als je gezellig bent en een beetje humor hebt.

Heb je interesse, stuur dan een email naar inge.bergsma@live.nl waarin je iets over jezelf vertelt, je achtergrond, de reden dat je naar Zwitserland wilt en welke ervaring je hebt met honden. Vermeld hierin ook je leeftijd en contactgegevens.
Als ik denk dat er een match is, maken we een afspraak. Tijdens de afspraak zal er van beide kanten sprake moeten zijn van een klik, we moeten immers een woning delen, en kunnen we de praktisch zaken verder bespreken.