Aangeboden: Propper

Voor alle clubs die proppers zoeken:

Zoeken jullie nog enthousiaste spontane sociale en uitgaansgekke mensen die jullie willen helpen jullie club te promoten, here you go! Dit is echt de perfecte job voor mij! Op vakantie is slapen tijdverspilling en nieuwe mensen leren kennen een must voor mij, dus veeleisend ben ik niet! Al moet ik op een luchtbed in een gang slapen, het leven is toch op straat/het strand/in de club. Ik ben verre van sociaal beperkt en vind het geweldig om mensen over te halen om lekker te gaan clubben die avond! Dit heb ik al vaker gedaan voor een locale club hier in de buurt en beviel mij uitstekend! Wat is er nu mooier dan mooie dames en toffe kerels uitnodigen voor het perfecte feestje! Ik ben bekend in het nachtleven en kan eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik er enorm veel zin in heb, hopelijk jullie ook!

Ik kom 22 juli weer terug van een roadtrip van 3 weken naar het oostblok en ben vanaf de 23e dus volkomen beschikbaar om jullie team te komen versterken in het mooie Griekenland! De gehele maand augustus en desnoods een deel van september sta ik klaar om de handjes/praatjes uit de mouwen te schudden voor jullie! Daarnaast zijn jullie er van verzekerd dat iedere cent die ik meeneem op gaat in jullie club haha… Oftewel ik kan minimaal 5 weken lang jullie van dienst zijn als jullie willen!

-Michael, 19 jaar, studeer bedrijfskunde in Rotterdam dus wat betreft het engels en dergelijke zit het wel goed!

Zitten jullie te wachten op een enorm energieke partyanimal haha? Dan hoop ik iets te horen van jullie!

[EMAIL=“mijkool@gmail.com”]mijkool@gmail.com,
Voor foto’s zie het forumalbum of mail als er meer gemaakt moeten worden

http://michael211089.wereldwijzer.nl/images/smilies/wink.gif