Wie zoekt een kindermeisje/nanny? Ik studeer eind juni af als kinderverzorgster en zou graag willen werken als kindermeisje/nanny. Het liefst in de provinicie Antwerpen.
Ik zou de weekdagen kunnen inwonen maar woon je in mijn buurt dan wil ik gerust elke dag op en neer rijden. Of alleen blijven overnachten als de ouders laat terug zijn van een vergadering.
Het zou wel fijn vinden als ik ingeschreven zou zijn. Zo ben ik met al de papieren in orde en ook de ouders. Ik bezit een EHBO-diploma, heb veel babysit ervaring zowel klein als groot (ook meerlingen met een handicap). Referenties zijn mogelijk
Misschien kunnen wij je helpen met het zoeken van een leuk gezin. Wij hebben een aantal die heel graag nederlands sprekende aupairs/nanny willen hebben. We kunnen ook alle papieren, etc voor je regelen helemaal gratis voor je als aupair/nanny. Wilde je in of uitwonende zijn?
Schrijf je in op onze site of stuur me een msn- of emailbericht via *********
Ben je nog altijd geinteresseerd om als inwonend au pair te werken ?
Wij zijn met 4 ttz heb drie dochters van 5,5 en 7 jaar oud. Het zijn heel lieve meisjes die , nu ik ander werk heb en heel vroeg moet beginnen, iemand nodig hebben om hen 's morgens klaar te maken,naar school te doen enzomeer.
Mijn IM is [EMAIL=“fotosoli@yahoo.com.sg”]fotosoli@yahoo.com.sg
Laat je snel iets van je horen zodat ik niet onnodig in spanning wacht ?
dank je