Manari vallen, Moederval, Foengoe eiland, ongerepte tropische regenwoud met wilde flora en Fauna, de grote imposante Voltzberg en lekker gemasseert worden door de Anjumara vallen.
Datum: 4mei -7 mei
prijs : 200 euro per persoon
Kijk en vergelijk zelf met de rest!
All-in: Inclusief Voeding, Drank , transport, accomodatie(slapen op bedden), rondleiding door ervaren gids
Voor meer info: Kan je altijd een pm berichtje sturen!
Jongens, denk nou eens na??? Dezelfde tour voor 100 euro goedkoper??? Waar halen ze dat uit? vaak slecht onderhouden wagenpark,… hier is afgelopen weekend een stagiere om het leven gekomen omdat ze gierig zijn om een goed bedrag weg te leggen, zooooooooooooooo nederlands weer, ze willen alles hebben maar er niets voor betalen,… Boek aub bij een erkende touroperator en niet bij iedere gek die zich touroperator noemt!!! Ook in december is hier een groot ongeluk gebeurd met nederlandse toeristen die alles weer zo goedkoop mogelijk wilde doen… Ik neem aan dat jullie je verhalen willen vertellen in nederland en niet in d egreppel terecht komen met een nep tour operator met chauffeurs die nog geen half jaar hun rijbewijs hebben… ALS JE GEEN GELD HEBT, GA DAN NIET~!!! Dit tragische ongeluk had voorkomen kunnen worden als ze 30 euro pp meer hadden betaald,… Boek bij een touroperator die echte autobedrijven inhuren die hun auto’s ook regelmatig laten keuren… Dit ongeluk is veroorzaakt door kapotte remmen terwijl de chauffeur (veels te hard en 21 jaar oud) de berg afreed… Denk na en laat die nederlandse mentaliteit nu eens achterwege,… het gaat 100x goed, maar op een dag gaat het fout zie je wel… Denk aan die arme ouders en vrienden in nl die dit nieuws te horen hebben gekregen!!! Be smart!!!
Geachte,Heel jammer dat een ongeluk zich heeft voorgedaan mede door onverantwoordelijijkheid van zowel de gasten als degene die de tour heeft uitgevoert. Maar u heeft op mijn onderwerp gereageert hopelijk niet naar mij toe. Want d waarom de tour zo goedkoop was kan ik any time antwoorden
Check mijn pagina Celestial Beauty Tours op fb en ook nog mijn pofiel Karamali Mohamed Raul. Het was een aktie gedaan in samenwerking met andere bekende touroperator Horizon Expedition.
Nee dit was niet persoonlijk naar jou,… Ik heb begrepen dat je tours goedkoop zijn omdat je trots bent op Suriname en niet omdat je zoveel mogelijk wil verkopen en geld verdienen… Dat is niet verkeerd!!!
Bedankt Jeroen, @ellen inderdaad jah dat is mijn visie en tevens werk ik hard ernaar toe. Ik hanteer altijd goedkopere prijzen zolang de groep groeter wordt. Bedankt voor de reacties. Als er mense zijn die mee willen andere datum laat wat weten
Nounou, wat een geklaag over de Nederlandse mentaliteit… Als of de Surinaamse mentaliteit zo fantastisch is. Ook niet erg passend om dit bericht zo te plaatsen alsof het lijkt om deze persoon hier eens flink af te kraken. (Ookal was dat niet de bedoeling)
Anyway, ik heb je pagina eens bekeken en het ziet er goed uit! Ik heb zeker wel interesse om van de zomer een trip te boeken!
Bedankt ijkee ik kijk ernaar uit je mag me adden op facebook en me een reminder sturen naar mate de periode van je aankomst nadert zodat ik je de vertrekkende trips informatie kan opsturem
Helemaal mee eens!
Nu worden de mensen afgeschrikt om tours te boeken of zelf dingen te ondernemen! Aangezien wij ook studenten zijn en op familiebezoek naar Su waren, maar ook wat van het land wilden zien hebben wij ook op een besparende manier tours gemaakt. Of met familie, of lokaal zelf geregeld. En dan gewoon met OV of lokale bootsmannen vervoer geregeld. Nu lijkt het alsof dit allemaal niet kan. Het is heel erg wat er is gebeurd, maar graag wel een genuanceerder beeld! Zo wordt het allemaal wel heel negatief afgeschilderd!!
Ja idd, de nederlandse mentaliteit!!! Er was hier een keurmerk voor Surinaamse touroperators, maar die is weggehaald sinds 2009. mij maakt het niet uit wat jullie doen!!! Lekker zelf weten, dit was alleen bedoeld als waarschuwing,… Deze reactie van u is ook weer zoooooooooooooooooooooooooooo Nederlands,… ben blij dat ik weg ben uit dat land,… niemand waardeerd toch ooit iets en iedereen weet alles toch zoveel beter??? have fun this summer,.,. hope you get home again!!!
Ik denk dat mijn reactie niet goed is gelezen! Ik heb juist gezegd dat mensen nu worden afgeschrikt om uberhaupt tours te boeken of zelf dingen te ondernemen. Dat vind ik een slechte zaak. Daarom graag een genuanceerder beeld! Een waarschuwing is sowieso niet verkeerd, maar om het op zo’n manier te doen…
Maar goed boek tours gewoon met een gezond verstand, onderneem zelf dingen met een gezond verstand. En helaas voor ons voorlopig even geen Su, maar als we weer gaan dan gaan we het zeker doen zoals de vorige keer. Dingen die we zelf kunnen doen, doen we lekker zelf, anders met een touroperator.
Klopt, de reden waarom ik zo heftig reageer is, omdat ik er middenin zit. De stagiere was een vriendin van mij en mn huisgenoten. En wat doen de huisgenoten??? Weer een gevaarlijke trip boeken met een niet-erkende touroperator. Als ik ze vraag waarom doen jullie dat nu weer, is het enige antwoord wat ik krijg: is 20 euri goedkoper,…(!!!). ik kan hier best pissig om worden,… Een hoop tranen een hoop emotie, maar 2 dagen later gewoon hetzelfde doen om 20 euro in je zak te steken,… Niet zo slim in mijn ogen, maar ze moeten het zelf weten!!! Ik ga me niet meer inzetten voor hun!!!
Is eerder laksheid… Wij hebben op andere manieren kunnen besparen. Tour naar Matapica geregeld via een bootsman die ook voor Frederiksdorp de tours doet. Alleen moesten we zelf zorgen dat we naar Margaretha kwamen. (Overigens heeft Frits, de bootsman, dit ook geregeld).
Met Frits betaalden wij 70,- met Frederiksdorp 150,-. Ok, wij sliepen in een hangmat en de mensen van Frederiksdorp in een hutje. Maar voor 1 nachtje maakte ons dat niet uit. Vervoer naar Margaretha was in SRD en was niet superveel.
Dat die meiden dan gewoon in een louche busje stappen is gewoon geen gezond verstand en laksheid.
Wel heerlijk om nu in Su te zitten zeg!! Ik snak echt naar een saoto en baka bana van Blauwgrond!
Ik denk dat ik vanavond maar bij Spang Makandra ga eten. Ogen dicht, en de smaakpapillen een beetje uitschakelen en dan waan ik me misschien op Blauwgrond