Aanbod vrijwilligerswerk: Rampenbestrijding - Filippijnen

**Het project:
EDV (European Disaster Volunteers) is op dit moment actief in de Filippijnen waar er gewerkt wordt aan projecten ten behoeve van rampenbestrijding. Want zoals je waarschijnlijk veel in het nieuws ziet, worden de Filippijnen veelal getroffen door Tyfonen en overstromingen.

Er zijn het komende jaar vrijwilligers nodig die zich in willen zetten bij EDV (in de community of Banaba (BuklodTao). EDV vraagt géén geld om vrijwilligerswerk te doen (in tegenstelling tot veel andere organisaties) en alle vrijwilligers zijn welkom: korte & lange termijn, wel of geen ervaring.

Projecten waar we op dit moment aan werken zijn: het bouwen van reddingsboten en een evacuatiecentrum, activiteiten om schades van overstromingen te verminderen. Voor iedereen is er een plek om te doen waar jouw interesse ligt. Het is echt een unieke ervaring om voor EDV te werken. Ik ben vorig jaar met EDV naar Haiti geweest en het is echt een superleuke organisatie gerund door Emma en Andy!

**Meer Informatie:
Meer informatie over de organisatie en over de mogelijkheden kun je vinden op www.edvolunteers.org. Er is een aparte pagina voor vrijwilligers waarin veel informatie staat over wat je kan verwachten.

Je kunt je vragen via de website stellen maar je kunt mij ook een privebericht sturen mocht je interesse hebben.****

goedendag

voor hoe lange tijd minimaal kun je gaan en wat moet er zelf betaald worden. Ben zelf opzoek naar werk in het buitenland, en dit lijkt me een erge mooie kans. Heb 5 jaar als elektricien op de bouw gewerkt en opleiding van afgerond, en heb opleiding zorg en welzijn diploma. Mvg theo nieuwbroek