Aanbod Vrijwilligerswerk: Campus Alternative & Natural Living - St. Maarten / Aruba

Doorgaans zoeken wij toegewijde vrijwilligers om hand en spandiensten uit te voeren aangaande de “Alternative en Natural Living” Campus te St. Maarten en zeer binnenkort op Aruba.

Dit jaar worden de cursussen gegeven genaamd Caribbean Alternative and Natural Living. Alternatief Leefwijze oftewel zelfredzaamheid op het gebied van duurzaamheid en natuurlijk leven. We leren personen een ecologisch kijk op hun leven te nemen en hiernaar te handelen. Voorbeeld cursussen die gegeven worden: Alternatieve Energie bronnen, Landbouw & Tuinieren, Bouwtechnieken met modder & hout en andere duurzame materialen, Fish & Shrimp Farming…voor meer info zie bijvoorbeeld: http://www.vickyskeys.com

Voor 2011 gezocht Vrijwilligers:
om mee te werken aan bovenstaand initiatief.

Vrijwilligers zijn welkom diensten te verlenen bij de receptie, catering, wasserij, huishouding, tuinieren, timmeren, bouwen, schilderen, fondsenwerving en eventueel lesgeven in de vakken Alternative & Natural Living .
Zie meer info op: http://www.vickyskeys.com/content/volunteers

Denk jij geschikt te zijn? Schrijf je dan gerust in via bovenstaand link.

Hallo Marlin Yard,

Ik ben een meubelmaker die al enige tijd aan het reizen is en ben de afgelopen twee jaar in bijna heel europa geweest en daarvoor in de states.
Dit bevalt nog steeds erg goed en zou graag weer eens wat verder gaan. Zit momenteel in zuid frankrijk en dit zeker nog voor 8 weken, ga hierna waarschijnlijk een paar weken in een hondeasiel hebben en daarna weer even in portugal helpen voor onbepaalde tijd.
Mijn planning is verder erg flexibel en zou graag naar jullie toe komen.
IK kan eigenlijk alles van metselen , stucen, electra en natuurlijk erg goed met hout en kan wel aardig koken.
Misschien dat jullie wat aan me hebben.

groetjes tjerk

Beste Tjerk,

Gaarne je CV en beschikbaarheid mailen naar info@vickyskeys.com
Dan zal er snel contact met je opgenomen worden voor eventueel een (online) sollicitatie gesprek.

Met vriendelijke groeten,

Cee Marlin