Kleinschalig internationaal cursuscentrum in de zuidelijke Ardèche, zoekt voor het seizoen 2007 vrijwilliger/ster(s) voor hulp in de keuken, schoonmaken en tuinwerkzaamheden. Periode van april tot november. De werkzaamheden beslaan ca. 4 uur per dag. Weekends vrij. We bieden kost en inwoning en een buitengewoon prettige sfeer. Het is handig als je eigen vervoer hebt voor uitstapjes, zwemmen, bergklimmen, wandelen etc.
Ben je geïnteresseerd, neem dan snel contact met ons op om te overleggen. http://www.blancards.com/
[EMAIL=“info@blancards.com”]info@blancards.com
Ik heb rechtstreeks een e-mail gestuurd naar [EMAIL=“info@blancards.nl”]info@blancards.nl
Nu zie ik dat het mogelijk beter is om u een e-mail te sturen.
Gaat u over deze terugkoppeling?
Dit is namelijk precies wat ik wil doen.
Mijn telefoonnummer is 06-11211896
Onderstaand de e-mail die ik rechtstreeks had verstuurd gisteren:
Geachte heer/ mevrouw,
Op de website van Wereldwijzer heb ik uw oproep gezien dat u een vrijwilligster zoekt voor uw internationale cursuscentrum voor de periode april t/m november.
Het lijkt me geweldig om dit te doen. Ik ben al langere tijd op zoek naar een geschikte locatie om werkzaamheden te verrichten, een andere vorm van rust te genieten, en dit spreekt mij bijzonder aan door jullie bewustwordingsvisie.
Ik had ook speciaal gezocht op klooster/tempellocaties omdat ik spiritueel ben ingesteld. Qua achtergrond heb ik psychosociaal werk gestudeerd en ben toe aan een nieuwe (compleet andere) leefomgeving voordat ik mijn eigen praktijk of nieuwe werkkring wil ingaan.
Naast de werkzaamheden die ik voor u kan verrichten op het gebied van: keukentaken, natuuronderhoud & schoonmaken kan ik daarnaast ook evt. extra taken voor u verrichten bijv. in de vorm van sociaal opzicht. (afhankelijk van wat er nodig is, bijv. ondersteunen bij activiteiten of het organiseren daarvan)
Naast een bed en (gedeelde) ruimte voor mezelf heb ik niet veel nodig. Ik ben zeer flexibel op het gebied van locatie & in de omgang met mensen. Ik ben bereid vanalles aan te pakken wat nodig is.
Bent u hier nog naar op zoek?
Mijn naam is Ellis van Mameren
Ik ben 26 jaar.
Energiek, en bewaar de rust.
Ik woon in het midden van Nederland (Utrecht)
Op dit moment werk ik als trainster & coach bij een energiebedrijf en werk ik elk weekend in de huishouding bij 1 gezin (3 uur schoonmaken). In het verleden heb ik bijbaantjes gehad in de horeca.
Ik ben enorm enthousiast over dat wat ik gelezen heb op uw website.
Heeft u hierin interesse? Ik ben beschikbaar vanaf midden/eind juni t/m november - de gehele periode.
Met enthousiaste groet kijk ik uit naar uw reactie,