Aanbod Vrijwilligerswerk: Biologische boerderij - Ecuador

Een heerlijke tijd beleven aan de tropische kust van Ecuador, de lokale cultuur ervaren én meehelpen op een biologische boerderij? Het kan bij SIW! >>>

Wat je precies gaat doen, hangt helemaal af van jouw interesses. Je kunt meehelpen op de kwekerij of op het land, les geven in Engels, sport, kunst of milieu, infomateriaal voorbereiden voor scholen en toeristen, rondleidingen geven, de dieren verzorgen en nog veel meer! Je hebt geen ervaring nodig, maar je moet wel gemotiveerd zijn en vijf dagen per week, voor minimaal vier weken willen werken. Verder is het handig als je bij aankomst al een basisniveau Spaans hebt. Eventueel kunnen we je helpen met het vinden van een goede taalschool in Ecuador zodat je het vrijwilligerswerk met Spaans leren kan combineren.

Interesse? Meld je aan door een mail te sturen naar [EMAIL=“info@siw.nl”]info@siw.nl o.v.v. ‘Biologische boederij in Ecuador - LAE 11-11’ of te bellen met Karin van Mullem via 030 231 7721.

Hallo ik zou graag wat meer informatie ontvangen hierover. Ik woon met mijn gezin op Ibiza (man en kind van 3). wij zouden graag in de winter (oktober-februari, of gedeelte hiervan, bijv. een maand) aan een project deelnemen, vrijwillig of gedeeltelijk betaald. Ik ben viltkunstenares, kan workshops geven. mijn man is art director van beroep (mocht er vraag zijn naar computerlessen, grafisch) en geeft healings, de reconnection. Ik spreek engels en spaans. de info heb ik graag over verblijf, werkzaamheden ed. hoop van je te horen, groet Natalie

Hallo Natalie,

Wat leuk dat je geinteresseerd bent in dit interessante project in Ecuador! Als je mij je telefoonnummer in een privébericht mailt, bellen wij je op om meer te vertellen over dit project en hoe je je kan aanmelden.

Groetjes,
Davinia