Omdat wij een bruiloft in Mumbai hadden, besloten wij onze vakantie ervoor te plannen. Via internet kwamen we in contact met Sunny van Bilharijitravel. Sunny is een erg betrokken en betrouwbare man die onze reis in Radjasthan onvergetelijk heeft gemaakt. Hij heeft alles perfect voor ons geregeld en hield altijd en snel contact via whatsapp.
Toen we aankwamen in Delhi stonden Sunny en onze chauffeur kookie al klaar om ons naar het hotel te brengen. De volgende dag met Sunny eentempel bezocht en avonds kwam hij ons halen met een tuktuk voor een etentje in hartje Delhi! Wat een mooi begin van een fantastische reis door India. Onze chauffeur kookie heeft ons overal veilig en wel door het hectische verkeer gereden en stond altijd voor ons klaar!
Kortom als je naar India wil gaan dan adviseren wij je om contact op te nemen met Sunny. Hij kan je voor een redelijke prijs een fantastische reis voor je in elkaar zetten.
Sunny heel veel dank voor alles en je persoonlijke aandacht. Dankzij Sunny hebben wij een super ervaring in India gehad.
Voor contact met Sunny mail www.bilharijitravel.com wij bevelen hem ten zeerste aan!
Thanks Sunny and See you again!
Willem en Catharina van den Berg
Wij zijn in oktober 2015 drie weken lang op pad geweest in India. Onze reis omvatte Agra, Varanasi en diverse locaties in Rajasthan. Een uitgebreide trip, deels per trein en deels per chauffeur. We hebben vooraf veel overlegd met Sunny van BihariJi Travel over de mogelijkheden en de route. Sunny heeft er ontzettend veel tijd in gestoken om ons te helpen met suggesties en alternatieven om het maximale uit de reis te halen. Hij is enorm servicegericht en benaderbaar. In India zelf hebben we regelmatig contact met Sunny gehad. Tijdens een reis gaat er altijd wel eens iets mis en dan is het heel prettig iemand te kunnen bellen die het probleem dan meteen voor je gaat oplossen. We zijn heel tevreden geweest over de samenwerking en de dienstverlening door BihariJi Travel en bevelen iedereen aan een mooie reis via dit bureau te boeken. Thanks for an amazing experience Sunny!
Mijn moeder en ik zijn samen op reis geweest met Bihari Ji Travel. We zijn in Delhi persoonlijk op het vliegveld opgehaald midden in de nacht en naar ons hotel gebracht. Dit gaf een veilig gevoel en was ook leuk. Sunny heeft al onze hotels, taxi’s en treinen geregeld. Ook wanneer er problemen waren toen we zelf een taxi hadden geregeld, heeft hij ons de hele reis via telefoon en whatsapp en sms bijgestaan met advies en hulp. Hij reageert vliegensvlug op Whatsapp of sms. Ook als het na twaalven wordt.
In Delhi hebben we Rohit als riksja driver gehad. Hij was heel grappig en kundig.
Van Rishikesh tot en met Udaipur heeft Harish met zijn taxi ons overal heengebracht. Harish was geweldig, omdat hij heel veel ins en outs over het land en de cultuur wist te vertellen. Hij heeft vele talenten waaronder zingen, trommelen, taxirijden, Indiaas koken, ons Hindi leren. En hij regelt het meteen als je maar 1 x laat vallen dat je bijvoorbeeld koekjes wil of samosa. Hij heeft ons geholpen met spullen posten naar Nederland. En weet lokaal heel veel tips te geven in alle plaatsen waar we waren. Harish heeft ons naar een taylor in Jaipur gebracht waar ik een ‘prinsessendag’ heb gehad waar ik zelf de jurk, de stoffen en de kleuren kon uitzoeken en binnen 4 uur hadden ze mijn jurk en de salwaar kameez voor mijn moeder gemaakt. Plus nog een jurkje, een sari en een linnen broek! De taylor en de bijbehorende fabriek was van afstammelingen van de Ghandi familie. De hotels waren prima. Sommige, op ons eigen verzoek, ook met zwembad. Alle hotels hadden wifi.
In Khajuraho nam de coordinator van de taxichauffeurs de tijd om goed met ons af te stemmen waar we heen wilden en hoe. En kregen we precies op maat wat we graag wilden. Ik op de fiets en mijn moeder achterop de scooter haha. Maar als we met de taxi wilden was dat ook helemaal prima. Ik wilde heel graag de fiets voor mijn beweging en mijn moeder vond dat te vermoeiend. Vandaar deze oplossing.
Ik wilde heel graag naar het Khajuraho dance festival in februari en Sunny heeft de reis zo gepland dat dat ook mogelijk was. We zijn met Sunny van Delhi, Agra, Jaipur, Udaipur, Khajuraho en Varanasi geweest.
Sunny heeft regelmatig gebeld met ons en met de taxichauffeurs om te controleren of alles goed ging en ook of alles goed ging met mijn moeder.
Dat hebben we erg gewaardeerd. Als er een probleem was loste hij dat vliegensvlug op.
Ook hebben we Sunny in Delhi een paar keer gezien. Sunny heeft vaker met ons overlegd wat we wilden zien in Delhi. We hebben ook een keer met Sunny gegeten en dan is het interessant om zijn achtergrond te weten. Hij staat een deel van zijn inkomen af aan kansarme kinderen in Delhi.
Ik raad mijn vrienden en kennissen zeker aan om met Bihari Ji Travels te reizen. Deze Indiareis is de leukste vakantie van heel mijn leven geweest tot nu toe! ![]()
Wij - man/vrouw en 2 kinderen - hebben eind april 2 weken rondgereisd door Rajasthan. We waren eerst in gesprek met enkele reisorganisaties in Nederland en lazen toen de positieve verhalen of Bihariji Travel. We hebben per mail contact opgenomen en kregen snel daarna een eerste voorstel. In eerste instantie heb je toch wat twijfels over het boeken via India (wij kijken toch altijd naar ANVR of SRG aangesloten - zeker in deze tijd) maar de contacten met Sunny waren goed en prettig. Het was ook mogelijk contact te leggen met een referentie in Nederland maar dat hebben we niet gedaan. Het voelde gewoon goed.
Uiteindelijk een mooie reis overeengekomen langs Delhi, Agra, Jaipur, Ramthanbore, Puskar, Udaipur en Jodhpur. Was uitstekend geregeld. Bij aankomst door Sunny zelf opgehaald en ook de volgende dag elkaar gezien en de financiën verder afgewikkeld. Daarna op pad met auto met chauffeur (engels sprekend). Onderweg geen enkel probleem ondervonden. Wat hotels betreft hadden we gekozen voor een mix. Deels hadden we zelf geboekt en deels via Sunny wat ons prima is bevallen. Al met al heel erg genoten en indien er vragen waren ging dat via Whatsapp. Sowieso was Sunny zeer geïnteresseerd of we het naar ons zin hadden en of alles wel goed verliep. We kijken nu terug op 2 heerlijke weken in dit mooie land. We gaan zeker nog een keer terug en slaan dan ook zeker Bihariji Travel niet over!
Ik wil jullie even voorstellen aan Sunny ,
The Travel agent van INDIA.
Hij laat je alle zintuigen opschudden ,de Reis om nooit te vergeten.
Incredible India
.
Hij heeft al 12 jaar ervaring in het maken van mooie tours door heel India.
Hij doet dit dan ook met veel passie en liefde, dat kan je ook meteen merken hij kan je alles vertellen over het land en de beste plaatsen.
Heb je een plan van wat je wilt zien of wil je Hulp nodig bij het maken van je tour stuur dan een mail.
juist omdat er blijvende persoonlijk contact is kan hij je snel helpen.
Sunny heeft velen contacten met andere locale mensen is daarom erg flexibel om snel dingen te kunnen regelen.
Ook kan je een tour regelen vanaf de website.
http://www.biharijitravel.com
Ik zeg je eerlijk de betalingen zullen gedeeltelijk vooraf zijn, maar hij is juist de gene die het risico neemt om alles van te voren te regelen qua hotels ,chauffeurs, tours, safariÂ’s ,ect voor een onvergetelijk reis van je leven.
Ik Kwam sunny tegen In zijn eigen hotel ‘hotel vintage inn’ in New Delhi.
De backpackers wijk waar ik 3 nachten had geboekt voordat ik me groepsreis ging maken.
Hij is een zeer vriendelijke jongeman die meteen voor je klaarstaat en alles voor je doet. Een echte Indiër.
Je mag mij altijd via fb berichten voor als je meer informatie wilt.