Aaah...niemand Naar Hotel Pelin?

Hoi hoi, gaat er nog iemand naar hotel Pelin in Fethiye dit jaar? geef dan even een bericht voor me door aan Umut! Hij werkt daar in’t hotel als bediener, 19 jaar, donkerblauwe ogen. Hij heeft wel een naambordje op, dus moet niet moeilijk te vinden zijn. En als je dan toch in het hotel bent, kijk dan ook even of ie alle meiden aant versieren is of niet, ik wil namelijk wel even weten of ie te vertrouwen is, of dat ik één van de zoveel ben geweest! Groetjes Corine
als je gaat, neem dan even contact met me op via m’n mailadres, oké?
Groetjes Corine :slight_smile:
ps: ik zal je zééér dankbaar zijn…

Shit hé, nog steeds niemand <_< ?? Hotel Pelin niet populair??

Hoi,
Denk jij echt dat jij de enige voor hem bent???

Dat weet ik niet, daarom dit bericht, of heb je het niet goed gelezen ofzo??? <_<
Trouwens, niet alle turken zijn zoals jij denkt!!

:wink: [COLOR=blue] Nou misschien ben je wel niet de enigste voor hem daar er lopen zoveel leuke meiden rond, je vertrouwt hem toch niet anders wil je niet dat iemand voor je gaat snuffelen!

Ik lees hier op deze site dat sommige Turken wel heel goed kunnen doen alsof je de enige bent en de volgende dag hebben ze weer een ander. Tegen mij zei hij ook heel lieve dingen enzo, maar nu begin ik dus te twijfelen…
Wie weet, is ie één van de zoveel die wel serieus is… :smiley:

:rolleyes: :rolleyes: Ja de meeste turken zijn wel charmeurs, ze kunnen je lekker het hoofd op hol brengen, maar misschien heb je wel geluk maar betwijfel het toch. Hoe oud is hij eigenlijk als ik vragen mag?

Het is moeilijk om niet voor de charmes te vallen! Er zijn inderdaad veel negatieve verhalen maar ik zou de nederlanders die niet trouw zijn ook niet de kost willen geven! Daarbij komt natuurlijk wel dat de hele sfeer daar meewerkt aan de romances! (Zon, zee, vrijheid, noem maar op!)

Ik hoop voor je dat hij trouw aan je is!

gr, Jeske

Hij is 19, ik 20
Jeske, je hebt natuurlijk wel gelijk met dat zon, zee, vrijheid enzo B) , zelf ben je meestal ook iets anders dan anders als 't zomer is en vakantie, nou ja, we zullen zien… :unsure: als 't goed is hoor ik van de week van hem… :wink: