9 dagen Miami: wat moeten we zien en hoe?

Hi ervaringsdeskundigen,

Een zakentripje naar Atlanta geeft me de mogelijkheid om er een minitrip van 9 dagen Florida aan vast te plakken. We starten in Miami en hebben tot nu toe alleen een ticket. De vraag is simpel: wat moeten we echt zien? En waar kunnen we het beste een auto huren?

Alle tips zijn welkom!

Gr. :dag:

Hoi,

Hoewel ik afgelopen zomer maar 3 dagen in Florida ben geweest, vond ik het Space Kennedy Center vlakbij Orlando echt de moeite waard.
Je kunt hier makkelijk de hele dag rondbrengen, zeker als je er een tour bijboekt die ook naar de lanceerplatforms gaat.
Hoogtepunt van het park is de tentoonstelling over de Space Shuttles. De laatstvliegende spaceshuttle hangt daar in vol ornaat: De Atlantis.

Ik heb een auto geboekt via Skyscanner.nl. Je kunt het beste een auto huren en afhalen op het vliegveld en ook weer retourneren op het vliegveld.

Veel plezier!

Groeten,
Stefan

Huur een auto en rijdt naar Key West. Prachtige trip. Slaap in Key West en zit in de avond aan de baai… Ga niet in het hurricane seizoen. Miami…zo uitgekeken. Weet waar je rijdt, behoorlijk crimineel!

Hi, weet waar je rijdt inderdaad maar er is genoeg te zien, airboat tour over de Everglades, snorkelen of duiken in Key Largo,
strand! Key Biscayne of South beach, boat tour vanaf Bayside? Baseball wedstrijd kijken, basketball? wanneer ga je?

Wat betreft de bezienswaardigheden in Miami: