Hallo,
Ik ben Thomas, ik ben 18 en net gestopt met mijn studie. Ik ben nu geld aan het verdienen en wil eind maart naar nepal om daar 7 weken rond te trekken. Maar het liefst ga ik natuurlijk niet alleen. Ik wil van alles zien in Nepal en sta ook open voor ideeën. Of mijn reisgenoot een Man of Vrouw is maakt mij niets uit als je maar avontuurlijk bent en niet bang om bijvoorbeeld een dag te gaan raften. Ik hoor het graag als je mee wilt!
groeten thomas
Hey Thomas, dat klinkt goed
ik ben zelf 23 en wil binnen nu en half jaar ongeveer ook gaan reizen.
ik ben avontuurlijk en dagje raften is heerlijk. lekker genieten van de natuur.
staat jou datum van maart echt vast?
gr, Mark uit Oosterhout omgeving breda
Hallo Mark,
leuk dat je reageerd.
De precieze datum staat niet vast maar het word wel eind maart, dat sowieso. en dat moet ook wel ivm met het regenseizoen. maar wat waren jou plannen dan als ik vragen mag?
Groeten thomas
Hey Thomas,
mijn plannen zijn weg gegaan richting azie, wat exact nog geen idee, voor hoelang tjah zo lang mogelijk om zoveel mogelijk te kunnen zien.
ja regenseizoen, is wat lastiger maja, na zo’n regenbuitje is het zo weer droog.
waarom wil je naar nepal en geen ander land als ik vrage mag?
Hm waarom ik naar nepal wil, het boeit me gewoon enorm, de bergen, de tropen, en omdat ik niet zo heel lang ga, lijkt het me zonde op van elk land maar een ministukje te zien. dus kies ik er voor om wat meer op een land te richten, volgende keer wat meer landen en wat langer weg
gr thomas