Om er even tussenuit te gaan heb ik 2 weken naar Thailand geboekt, waar ik ontzettend veel zin in heb!
Ik ben al eerder in Thailand geweest, waarbij ik vooral naar Bangkok en het noorden ben geweest, en maar even in het zuiden. Dit keer vlieg ik weer op Bangkok, maar wil ik dus graag vooral naar het zuiden toe! Lekker eiland-hoppen.
Wie gaat er toevallig ook, en vind het leuk om af te spreken? Leuke tips voor hotels/eilanden/plaatsjes etc. zijn natuurlijk ook altijd welkom
even een paar vraagjes want het lijkt mij best handig om wat meer te weten om je wat tips te kunnen geven
al enig idee welke eilanden je wil bezoeken?
wil je backpakken, luxe, hotels, guesthouses?
wanneer ga je? (in verband met regen seizoen)
wil je vooral lekker aan het strand liggen en feesten of juist duiken, cultuur snuiven, kooklessen?
Ik wil er ook tussenuit >>>ergens begin februari, heb alleen geen zin om alleen te reizen.
Zelf ben ik ook al eerder in Thailand:THAILAND: geweest (toevallig ook noorden) en wil graag nog een keertje terug om het zuiden te bekijken, zonnen, beetje duiken.:vak02:
Kort over mezelf ik ben Jeroen 23 jaar en kom uit Den Haag.
Nou… Ik ga dus van 7-20 februari (zie titel post), dus niet in het regenseizoen. Welke eilanden ik wil bezoeken? Geen idee! Maar ik was van plan om een beetje te gaan hoppen, dus na 2 nachten weer verder. Backpacken dus. Een beetje luxe is altijd fijn, maar ben een student dus niet te duur (al vallen de prijzen in Thailand natuurlijk wel mee).
En eerlijk gezegd vind ik alles leuk om te doen, dus soms een dagje strand, s’avonds af en toe een feestje, maar duiken en cultuur staan vast ook op het programma!