en reiservaring om samen te reizen in W-Europa & voor tripjes in Nedl. Naar culturele steden of interessante natuur in Nedl en andere West-Europese landen? Voor 1-2-3 nachten is mij elk klasse hotel prima. Voor langere verblijf verkies ik n voordelig hotel, bijv. 2* klasse, maar komfortabel en centraal gelegen. Vanzelfsprekend alles overleg & is onderlinge ontspannen sfeer, veiligheid en oprechtheid belangrijk en dat eenieder verantwoordelijk is voor eigen reis-verblijfkosten. Ik heb veel goede ervaring met het voorbereiden van een reis. Hou van beeldende kunst, architectuur & gevarieerd lekker gezond eten. :zon02:
Hello my love, I like art too. Ik ben een vrouw , 60+, reis graag en veel, meestal alleen, lowbudget, ben geïnteresseerd in allerlei onderwerpen. Ik zoek nu b.v. iemand om samen naar Brussel te gaan voor een weekendje. (ANWB 60 euro).Ik hou van muziek, kunst, kerken, natuur en gezellig eten. Ik ben pas een week in Cornwall geweest, waar buschauffeurs je ‘my love’ noemen, echt leuk. Ik ga dan met de bus van London naar Truro, lange reis, maar ik leer er goed Engels spreken. Mijn wens is ook nog om met iemand naar het Concertgebouw in Antwerpen te gaan voor een mooi concert. Groet Korrie
Goedendag Nosjka of is het Korrie,
Leuk dat je reageert.
Dank voor je voorstel voor het COncertgebouw in Antwerpen voor een concert.
Zelden ga ik naar een concert, slechts als een goede vriend speelt
of als het een bijzondere fusion is, zoals de muziek van een groep Vietnamese of Japanse grote troms
gecombineerd met een ballet van de bekende Nedl-er…
Het stations-gebouw van Antwerpen vind ik prachtig en zou ik nogeens maar dan deze rustig willen bekijken,
alswel de buren de Zoo.
Kun je mij rechtssteeks mailen naar josefajoyce@online.nl
Lovesart, roepnaam Jay