Hallo beste Wereldreizigers,
Ik ga volgende maand naar Java en Bali. Ik heb slechts een vliegticket geboekt en de rest wil ik daar terplekke uitzoeken. Ik heb in het verleden vaak ge-backpacked en ik kijk er naar uit om dit weer te gaan doen. Inmiddels de dertig ruim gepasseerd waardoor ik niet meer per se budget wil (hoef te) reizen. Ik ben sociaal ingesteld, vind het altijd leuk om andere mensen te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Onderweg kom je altijd genoeg andere reizigers tegen, maar de voorpret is ook leuk om van te genieten. Wie is er in bovengenoemde periode nog meer (alleen) onderweg? :wereld:
Het lijkt me leuk om elkaar onderweg tegen te komen en een gezellige borrel te drinken. Samen reizen hoeft van mij niet direct, maar als het klikt kunnen we natuurlijk altijd kijken. Avontuurlijke mannen zijn leuk, maar avontuurlijke vrouwen genieten mijn voorkeur. (Zonder gelijk van alles te willen hoor…:sliepuit: )
Ben benieuwd wie er nog meer in deze periode reist.
Groet van mij
:hippie:
PS, nu lees ik dat ik in de aanhef Indonesie/Indonesië niet goed heb geschreven. Kan het niet meer wijzigen, helaas :paranoid: