5 juli - 25 augustus GR-11 bergwandeling

Ik wil 5 juli op de trein stappen naar Irún, nouja via Parijs dan en via de GR-11 met misschien hier en daar een uitstapje de HRP op uiterlijk 22 augustus aankomen in Cap de Creus. Kom ik eerder aan dan wil ik daar blijven, totdat ik 23of24 augustus naar Béziers wandel waar ik dan 24 of 25 augustus en treinreis terug heb geboekt.

Ik heb in de planning om te bivakkeren, ik heb ook een lichtgewicht tent (2persoons). Ik wil het minimaal lopen in de 45 delen die ervoor staan, maar waar mogelijk sneller. Ik neem noodvoedsel mee en wil voorderest mijn voorraden aanvullen bij de dorpjes die wij passeren. Ik heb geen plannen om in herbergen te eten, eventueel wel in een restaurantje in een dorpje. Ik heb geen brander bij me, ik eet ook zelden warm met warm weer, mocht je dit dus willen moet je dit zelf meenemen.

Ik ben op zoek naar mensen die ofwel de hele weg, ofwel 1 of meerdere etappes mee willen lopen. Ik vind het wel wat eenzaam om 45 dagen alleen te gaan lopen. Ik ben zelf 20, maar ik ga vooral met oudere mensen dan mijzelf om, ongeveer tussen de 25 en 40. Leeftijd is voor mij niet van belang, zolang we fysiek en mentaal maar op 1 lijn zitten :p. Ik zoek een mannelijke of vrouwelijke reisgenoot, geen alfa mannetje:chin:. Ikzelf ben bijna altijd vrolijk, wel een dromer, gevoelig maar pittig, ik hou onwijs van avontuur en jaag dat dan ook na.

Als je ook zoiets wilt en je bent nog niet afgeschrikt reageer dan vooral. We zien later wel of het klikt!