Ik ben imy uit amsterdam. ik ben 27 jaar en ben echt een gezelschap mens.
Ik hou van feesten, gezelligheid en avontuur. Ik gniet ook van lekker op het strand luiere en heerlijk eten.
Daarnaast hou ik erg veel van lachen en plezier maken. Dus ben op zoek naar een reisgenootje of genootjes dat is ook prima.
Vind het niet erg om met ze 2e of met meerdere te gaan.
Ik heb voor de boven genoemde datum hele goedkope tickets gevonden. de ticket kost rond 150 euro grof berekend en de hotel kost in totaal 500 euro het is een 3 persoons- kamer dus we kunnen de koste door 2 of 3 delen. De hotel en ticket staan los van elkaar.
wie gaat er allemaal mee ? mocht het een groep worden dan kunnen we altijd nog een kamer bij boeken.
Dit is de eerste keer dat ik dit zo doe! spannend !!!
Mijn naam is Dennis, ben 32 woon vlakbij Deventer.
Je bericht spreekt me erg aan!
Ik zou met een kameraad deze week gaan kijken waar we heen zouden gaan op vakantie, alleen heeft hij afgelopen vrijdag een baan aangeboden gekregen waarvan de selectie-procedure deze week begint.
Zelf wil ik erg graag even weg!
En heb altijd al naar Ibiza gewild…
Ik kan en wil je nog wel veel meer vertellen maar ben voor nu ontzettend benieuwd of je überhaupt al “voorzien” bent aangezien het wel erg kort dag is.
Maar zoals ik min of meer al zei; wil erg graag weg, je bericht spreekt me aan (vooral ook dat je het spannend vind omdat dit zo voor het eerst is, voor mij ook!) en lijkt Ibiza mij ook grandioos!
Ik wens dat ik nog wat te horen/lezen krijg van je en anders ontzettend veel fun op Ibiza,
Ik zit al op Ibiza, vertrek zaterdag 1 augustus weer. Wie weet kunnen we nog iets afspreken Imy en if Dennis? @Dennis, ik ben ook alleen gegaan, gewoon doen! Ik heb een tentje meegenomen en sta op camping cala nova, met een mooi strand op steenworp afstand. Heb donderdag ticket geboekt en zat zaterdag in het vliegtuig.