hoi mensen,
ik ga 27 juli naar san antonio ibiza voor 8 dagen!
wie gaat er nog meer of vind het leuk om mee tegaan, ik ben vrouw 26 jaar uit zandvoort, en reis alleen
hoi mensen,
ik ga 27 juli naar san antonio ibiza voor 8 dagen!
wie gaat er nog meer of vind het leuk om mee tegaan, ik ben vrouw 26 jaar uit zandvoort, en reis alleen
Hey Gineke, ik zit er ook aan te denken om nog een reisje Ibiza te boeken, laatste week juli. Heb eigenlijk niet zo’n zin om alleen te gaan, misschien zie
ik je daar!?
Hoi, ik ga 27 juli tot 3 aug naar ibiza, hotel anibal. Ik heb fb, jij ook?gr gineke ik ben 26 jaar.
hey, ik heb me hier vanavond pas aangemeld, moet dus nog even kijken hoe het allemaal werkt
ik heb ook fb ja, hoe kan ik je vinden? gr. Wilfred
Gineke visser ik heb een profielfoto zwart wit en wat is jou fb, ik heb.ook skype dat is gientje25 grtz gineke
en heb je me kunnen vinden op fb? wat is jou fb? grtz gineke
hello
ik ben een 21jarige meid en zoek nog een lastminute reisgezel … ik ben wel geïnteresseerd. groetjes joyce
hoi joyce wat leuk jo, je weet waar ik naar toe ga hihi, lijkt me gezellig, maar ik heb wel al geboekt met hotel, ik heb fb en skype jij ook ? grtz gineke ik hoor van je, zelf ben ik 26 jaar. je mag me ook privebericht sturen als je wilt.
jaa ik heb fb voeg me toe : joyce dem
Ik ga ook de 27e juli alleen naar Ibiza!!
mijn Facebook is Bas van Bruchem ( heb blauw shirt aan op profiel foto )
Heb er zin in!!