Hallo,
Ik ben 28 heb al 11 jaar gewerkt eerst kantoorbanen en de laatste 4 jaar in de zorg. Reizen binnen europa, Thailand & Cambodja. Er is nog zoveel meer dat ik wil doen dus heb gespaard, mijn baan opgezegd en ga ‘De wijde wereld’ in. Ik heb grootse plannen:wereld:en zou het leuk vinden hier en daar eens een spontaan & actief iemand tegen te komen. Dus ben je toevallig in de buurt :biggrin: Of zit je zelfs tegelijk in de TME, dan hoor ik graag van je.
Mijn interesses liggen bij mensen, dieren, natuur & cultuur. Doe graag vrijwilligerswerk waar mogelijk. Ik ben een actief mens, wandel en fiets graag. Maar kan ook heerlijk een dagje relaxen en genieten van wat er om me heen gaande is. Dol op feestjes, dansen, borrel en gezelligheid. Ik reis low budget, eet geen vlees & vis en hou niet van moeilijk gedoe.
Heel specifiek kan ik niet zijn omdat ik altijd een beetje kijk wat er op mijn pad komt, ik laat me graag verassen. Maar dit is globaal mijn route/planning.
Vlieg op 2-5-10 naar Moskou.
Rusland: 5-5 stap ik op de TME met op 9-5 een stop van 3 dagen in Irkutsk. Daar wil ik wat rondkijken en een dag wandelen naar/bij t Baikalmeer.
Mongolie: 14-5 aankomst Ulan Bator vertrek op 6-6 Ik heb nog niet helemaal helder wat ik allemaal in Mongolie wil gaan doen. Veel zien!
China: aankomst 7 juni. voor zolang mijn visum geldig is.
(o.a met de hstrein naar Tianjin, pandaberen zoeken, muur bewanden, fietsen)
Tibet: duur ligt aan visum china (klooster & een kinderproject bezoeken)
Nepal: 1 maand (basecamp & natuur)
India: 6 weken (rondtoeren op een motor, olifantenproject)
Thailand: 1 maand (afmaken wat waar ik in november ben gestopt)
Cambodja: 1 maand (afmaken waar ik in november ben gestopt)
Vietnam: 1 maand (fietsen & treinen)
Laos: 2 weken noorden als doorsteek & om te zien wat daar is
Thailand: Isaan & het Noorden. ENP bezoeken kijken hoe het gaat met m’n pleegolifantje en checken of m’n boom nog staat ![]()
en nog veel verder uiteindelijk naar australie maar dat duurt nog zo lang.
Groetjes Tour