4 maanden werken in America HELP!

Hallo,

Ik ben een 21 jarige student en ben in eind februari klaar met mijn opleiding. Graag wil ik voor 4 maanden weg naar America (van begin maart t/m eind juni) om te werken. Ik heb alleen totaal geen ervaring met het werken in het buitenland en heb het er erg moeilijk mee. Graag wil ik in een hotel (of zo iets dergelijks) werken dat dicht bij de pistes licht (zodat ik in de weekenden kan snowboarden). Ik had iets gelezen over colorado en dat lijkt mij een leuke staat om te gaan werken. Ook wil ik niet in een gat zitten dus wel in de bewoonde wereld.

Is er iemand met ervaring die mij kan helpen? Of weet iemand een uitzendbureau ofzo die zich bezig houd met dit soort buitenlands werk?

Alvast bedankt
Groeten Patrick

Hi Patrick,

Er zijn diverse organisaties die je kunnen helpen. Een voorbeeld is www.activityinternational.nl.

Verder zitten de meeste grote skigebieden in the United States inderdaad in Colorada. Enkele voorbeelden hiervan zijn: Vail, Aspen, Silverton, Avon, Winter Park en er is er zelfs een in Colorado in het plaatsje Nederland! Genoeg keuze. Google gerust eens op ‘ski resorts Colorado’ voor meer info.

Wil je alvast een kijkje in het Amerikaanse leven: www.amanda.reismee.nl!
Als je nog meer wilt weten, just let me know!

Succes ermee!

Groetjes,
Amanda*