In april verblijven wij 4-5 dagen in Suriname om dan door te trekken naar Trinidad en Tobago.
Wij willen Paramaribo kort bezoeken en verder ten volle genieten van de natuur en het liefst verblijven in het regenwoud. Heeft er iemand voorstellen?
Hoe is het regenwoud van Suriname ten op zichte van dat van Trinidad en Tobago. Welke locatie geniet de voorkeur?
Hoi,
Ik ben zelf nog nooit in Trinidad en Tobago geweest. Maar 4-5 dagen is vrij kort voor Paramaribo én het binnenland. Wil je het echte binnenland in (geen Berg en Dal) en je bent er zo kort kun je het beste een binnenlandse vlucht naar het binnenland nemen. Er zijn zat mooie plekken. Het ligt aan je budget en je voorkeur. Wij zijn zelf naar Menimi geweest en dat was met de bus en boot ongeveer 5-7uurtjes reizen vanaf Paramaribo. De weg naar Atjoni was op dat moment nog niet volledig geasfalteerd en op de terugweg zaten we ook keertje vast in de modder. Wel erg goed kunnen genieten van de natuur. Geen massatoerisme!
dank je voor de verrijkende informatie. Wij denken om het verblijf in Suriname te beperken tot 2 dagen en dan al door te reizen naar Trinidad en Tobago. In Suriname beperken we ons dan tot Paramaribo en hebben we dan meer tijd voor Trinidad en Tobago. We zijn van plan om dan tijdens een volgende reis een ruime periode te voorzien om op een rustige wijze Suriname te bezoeken.
2 dagen Paramaribo is voldoende! Wij waren 3,5 week in Suriname en hadden nog niet alles van ons lijstje gedaan!
2 dagen in Suriname en paramaribo is heel erg kort maar dan kunt u best 1 van de resorten kiezen om lekker te genieten of een dolfijnen spotten tour dat kost u maar 30 euro per persoon inclusief voeding en drank. indien u zelf eten en drank meeneemt is het 20 euro per persoon. In geval u naar suriname komt voor een langere verblijf dan kunt u best well de Blanche Marie tripje doen dat is super 10 meter hoge waterval, 120 meter breed. ongerept natuur, vissen, reuzen otters spotten
als u interesse heeft voor de dolfijnen spotten kunt u mij dat laten weten pf eventuele vragen:
email: ra_karamali@hotmail.com
ik ben de eigenaar van Celestial Beauty Tours in Suriname