ik, vrouw 47 zou graag een of meer reisgenoten (m/v) willen ontmoeten voor een reis van 1 maand naar Asia of Latijns Amerika (andere bestemmingen zijn ook te bespreken)
Veel zien en beleven maar ook tijd nemen om te rusten en genieten van indrukken. zowel natuur als cultuur.
rugzak mee maar niet erg low budget, want hygiëne en veiligheid blijven wel belangrijk. En al kan ik tegen wat ruigheid een confortabel hotel heeft ook zijn voordelen.
juli of augustus 06 zijn mijn mogelijkheden.
Heb geen bijbedoelingen, behalve gezelschaap en samen plezier beleven aan een ontdekkingsreis. Een vriendschaap opbouwen zou mooi meegenomen zijn.
wil je ook een keer op reis maar later, neem contact op. wie weet klikt het en doen we later nog wat
Hallo,
Ik weet niet of je momenteel op vacantie bent maar ik loop ook met plannen rond om iets van deze wereldbol te gaan zien.Ik ben 53 jaar vrouw,maar nog fit. Laat eens iets van je horen! ben benieuwd groetjes mien
Hoi, ik ben een vrouw van 51 jaar. Hou erg van Thailand, Indonesie en Maleisie. Ik wil graag voor de Kerstdagen voor een langere periode weggaan naar Thailand.
Ideeen zijn altijd welkom.
Ik ben geen backpacker, hou van een beetje luxe, ga graag om met de locale bevolking, hou van cultuur, maar zit ook graag met een boek aan het zwembad of strand.
Als je zin hebt om mee te gaan, hoor ik graag van je.