31 dec. Parijs

Hey allemaal,

We zitten alweer in december en voor je het weet liggen alle oliebollen weer op tafel. Wij (ikzelf en een studievriend)vroegen ons af of hier misschien mensen zijn die net als ons met de gedachte lopen oudejaarsavond in Parijs te vieren. Het gaat vooral om de gezelligheid en misschien dat het in de kosten zal schelen als er meer mensen meegaan (auto huren desnoods). Ons zou het onwijs gezellig lijken om met wat mensen te gaan !

Of is er misschien iemand die een goede tip heeft om goedkoop naar Parijs te reizen (op de een of andere manier kom ik met Thalys alsnog dik boven de 150 euro de man en dat moet toch goedkoper kunnen :P).

Groetjes !

Hai,

Ik ben niet van plan om tijdens O & N weg te gaan, maar je kan al best goedkoop een auto huren. Als je met meer mensen gaat, deel je uiteraard de kosten. Kijk eens op http://www.sixt.nl/huurauto let wel op de km, want als je daaroverheen komt, kom je duurder uit.

Veel plezier Parijs is echt leuk!

de bus is ook een optie minder confort maar je bent er zo! je zou eens op eurolines kunnen kijken die heeft soms goede aanbiedingen
groetjes

Hey allemaal, bedankt voor de tips ! :slight_smile: … inmiddels een driedaagse busreis gezien voor 140 euro incl alles. Ik denk dat het niet veel goedkoper kan (of wel ??:P) … Overigens blijft het gelden dat als mensen toevallig die dagen niet echt grootse plannen hebben … Je zal (indien je dat wil) niet aan ons vastzitten.

Hey!

Het is zeker een aanrader om NYE te vieren in Parijs, want ik heb het meerdere malen al gedaan, en misschien nu ik dit lees van je, ga ik misschien zelf ook wel weer!

Groetjes,

Michelle

Hoi

Je kan eens op eurolines.nl kijken daar kan je voor 15 euro geloof ik enkele reis naar parijs het is dan wel met de bus.

groetjes mariska

Hey, just wondering - zoeken jullie nog steeds gezellige reisgenootjes? :slight_smile: x

Hee Mijn naam is Emanuel ik vraag me af zoeken jullie nog steeds reisgenoten?

Groeten,
Emanuel