30+er gezocht om mee weg uit nederland te gaan

Hallo, welke stoere, maar toch ook wel zelfstandige meid of man van 30+ komt met mij mee naar verwegiestan…ik wil me graag vestigen in een gewoonweg goedkoop en relaxed land en daar een baan zoeken…heb even helemaal genoeg van nederland…en wil zeker minimaal een jaar weg zijn.

(Thailand ? Maleisie ? zuid-amerika ?)

Waarom een 30+ ? nou omdat die dan hetzelfde probleem heeft ivm werk- en verblijfsvergunningen, want dat is helaas het lot van een 30+er.

Ik heb al aardig wat reiservaring opgedaan in de wereld en ik ben ook op zoek naar iemand die al wat reiservaring heeft.

Heel veel groetjes…

Oh, ik ben 31 en vrouw

Ik ben niet zo ervaren op dit gebied, maar waarom zijn die problemen het lot van een 30+er? Begin trouwens het laatste jaar ook steeds meer verlatingsdrang te krijgen wat Nederland betreft…

hoi, ik ben me ook aan ht orienteren. Ik ben 3 maanden in Australie geweest maar daar voel je je wel oud hoor en ja geen werkvisum als je ouder bent dan 31. Ik denk dat ik in Europa blijf dan is het ook niet moeilijk met visa en werkvergunningen enzo.

Beetje een vreemd verzoek… Je leven volledig om willen gooien met… Een volslagen vreemde!

Waarom zou je niet alleen gaan. Jij weet het beste wat je wilt en vooral ook wat je NIET wilt! Het zal niet makkelijk zijn iemand te vinden die jouw wensen en voorkeuren helemaal deelt. En uiteindelijk… Komt van uitstel afstel. Als je wilt gaan, moet je dat gewoon DOEN. Zo simpel is het.

Waarom dus niet gewoon zelf de stap nemen? Je komt daar, waar je ook heen gaat, geheid ook mensen tegen met wie het klikt.

Succes.

Liefs,
Carolina

Het lot van een 30+ er is gewoonweg dat er zowat elk land buiten europa een leeftijdsgrens is van 18-30…en tuurlijk binnen europa blijven kan altijd maar ik wil eerst nog even buiten de grenzen mijn mogelijkheden verkennen.

Vraagje het is dus niet mogelijk om een werkvergunning te krijgen als je 31 bent??? Ben ook 31 en wil nederland ook voor een poosje of langer gaan verllaten is dus niet mogelijk naar Australie???

Working Holiday visa is alleen aan te vragen als je tussen de 18 en 30 bent…je mag er nog gebruik van maken in het jaar dat je 30 bent en dus 31 worden…maar als je al 31 bent…sorry too late…dan zal je op een andere wijze een visum moeten regelen (bijv. omdat je een beroep uitoefend dat een aussie niet kan…en dergelijke).