3 weken west kust met baby van 8 maanden

Hallo allemaal

Wij vliegen 27 maart naar san francisco en verblijven daar eerst 4 dagen. We zijn op dit moment zoekende naar een mooie reis indeling we vliegen terug op 16 april(LA). We willen niet om de 2 dagen weer naar iets anders dit met name ivm ons dochtertje.
Kunnen jullie ons helpen met een mooie route en zouden jullie ons aanraden om in een airb&b te verblijven of beter iets anders? Alle tips zijn welkom!

Bedankt alvast

Groetjes Chrystie

Shoot, ik zie je bericht nu pas… Wij zijn in 2012, ook ongeveer zo lang gaan rondtrekken en had een mooi schema (het rondrijden viel best mee) met een dochter van 11 maanden. mocht je toch nog op internet komen, kan je onze siteeens bekijken.

Ik denk dat een kindje van 8 maanden niet veel meekrijgt en ook niet heel veel last geeft. Waardoor het mij niet relevant lijkt of je nu veel op dezelfde plek blijft of niet.

Je dochter wil wellicht niet lang in de auto zitten, maar dat wil je zelf toch ook niet?

Schrijf je planning eens uit in dagen en kilometers. Dan krijg je een goed inzicht over wat haalbaar is voor de tijd die je hebt.
Lees veel reisverslagen om ideeen op te doen voor wat je wil zien en ga daarna schrappen wat niet haalbaar is.
Zet die route hier onder zodat wij er naar kunnen kijken en deze kunnen fine tunen tot een mooie reis.

www.reistipsamerika.nl