hoi hoi ik ben ron dus ik ben 25 juni in hurghada in dana beach voor 3 weken waar ik al jaren komt nu wil ik dan naar aswan een dag of 3 A 4 ik ben daar met vrindin en dochter maar die houden niet van zulke excursies ,ik wel dus ! zou het veilig en wat zijn om daar alleen heen te gaan of misschien dat er iemand is die met mij mee zou willen naar aswan dat zou mooi zijn ik heb al enkele dingen op gezocht die ik graag zou willen bezoeken , Abu Simbel , Tombs of the Nobles , Isis tempel , Kalabsha tempel , Kamelenmarkt , Kamelentocht en natuurlijk een trip over de nijl en natuurlijk de stad aswan zelf ,is dit haal baar in 3 A 4 dagen en is er misschien iemand die mee zou willen groetjes ron .
Hallo Ron, als je nog interesse hebt om naar Aswan te gaan kan ik je wel in contact brengen met een toffe reisgids uit Luxor (engelstalig), die je wel zou willen gidsen in Aswan.
ik ga naar dit hotel el salam en http://www.betelkerem.com/guesthouse-nl/info-guesthouse.html gaan mijn trips organiseren !!