Luxor - Daraw- Aswan per taxi

Hoi,
wij willen begin maart 1 week naar Luxor en Aswan. Graag wil ik per auto van Luxor over Edfu/Kom Ombo en Daraw naar Aswan rijden.
Heeft iemand hier ervaring mee? Bijv. hoe lang doe je daar over? Waar kun je dat organiseren?

Goedenavond klaussi

voor deze excursie kunt u een dag excursie doen vanuit luxor naar Aswan en onderweg bezoekt u Edfo tempel en Kom ompo tempel en rijden u richting aswan en In aswan bezoekt u de hogedag van Aswan en de onvoltooide obeliesk en phiala tempel.

Daarna terug naar Luxor met de train of met een auto
wij kunnen u helpem met deze excursie als u wilt.
Kunt u een kijkje nemen op onze web site
wij zijn officiele nederlandse talige gidsen en hebben een vergunning van het minsterie van het toerisme en de ambassade van de nederland om nederlandse groepen te begeleiden.
www.goedkopevakantiesegypte.nl

met mijn vriendelijke Groeten
Ahmed khalil

hallo

wij wonen op de westbank in Luxor
zelf belgische en mijn man egyptenaar
hij heeft in november deze rit gedaan met een groep studenten architectuur en twee docenten
als je wil mag je ons mailen en dan sturen we je meer details over deze trip
is het de bedoeling dat jullie overnachten in Aswan ?
Zo ja hoeveel nachten en welke prijsklasse van hotel willen jullie
waar logeren jullie ?? wij verhuren ook comfortabele flats

JE KAN ONS MAILEN OP VOLGEND ADRES
[EMAIL=“nasriland204@hotmail.com”]nasriland204@hotmail.com

je kan ook onze website bezoeken

www.flatsforsaleluxor.mysites.nl

groeten en een fijne vakantie gewenst

Hallo,

Wij organiseren zeer regelmatig voor gasten deze reis van Luxor naar Aswan met bezoeken aan de tempels langs de route; als je wilt met een gids.

Neem gerust contact op, ook voor een bijzondere overnachting in Aswan in een Nubisch dorp op de Westoever: http://www.betelkerem.com