3-4 weken Azie...maart/april

He Hallo,

Ik ben Marian, 30 jaar en kom uit Dronten. Ik wil heel graag 3 tot 4 weken weg uit NL en in ieder geval naar Borneo/ Maleisie. Omdat ik heel graag mijn ervaringen en leuke momenten wil delen zou ik graag met mensen in contact komen die ook een reis/ticket willen gaan boeken. Ik heb nog geen idee hoe mijn reis eruit gaat zien maar het is fijn om met iemand of meerdere mensen die kant op te gaan. Dus wie zit er ook aan te denken om gauw weg te gaan laat even wat van je horen! Groetjes Marian

Hey,
Ik vertrek op 26april richting Singapore (2nachten) om dan richting Malesie & Borneo te reizen. Ik weet niet of jij een vaste datum hebt maar mijn tickets liggen al vast. Ik hoor het wel indien je intresse hebt.
Groetjes Johnno

He Hallo,

Bedankt voor je reactie. Dus jij hebt al geboekt? Ik twijfel nog heel erg omdat ik niet graag alleen die kant op wil. Het is voor mij toch een behoorlijke stap.
Jij hebt dus gewoon even geboekt zonder twijfels… Heb je nog speciale plannen daar?

Groetjes Marian

1 like

Hallo Marian,
8 april vlieg ik naar Kuala Lumpur, tot ongeveer 25 april ga ik rondreizen door Maleisie.
Mocht je rond die tijd daar dan ook zijn en lijkt het je leuk om te meeten… Let me know!!

Greetz Eric