Om te beginnen… Ik ben marjolijn, 26 jaar, full time zeehondentrainster en niet gewend om in contact te komen met andere mensen via internet ![]()
Deze zomer kon ik niet op vakantie gaan ivm onderbezetting op het werk dus dan maar in november. Wanneer je dan aan vrienden vraagt, wie gaat er mee, dan hoor je dit; “mijn vakantiedagen zijn al op”, “heb daar geen geld meer voor”, “ik ga verbouwen in november”, “momenteel eerst sparen voor een nieuwe auto”, en ga zo maar door. Nu kan ik alleen gaan hoor, ik ben immers oud en wijs genoeg, ha ha! Maar samen is veel gezelliger.
Ik zoek dus een reisgeno(o)t(e) die zin heeft om op 29 november mee te gaan naar Sri Lanka. Het liefst iemand die ook van duiken en surfen houdt en een beetje van rond mijn eigen leeftijd of wat ouder (heb je net iets meer kliks zal maar zeggen).
De reis die ik nu in mijn hoofd heb kost tussen de 600 en 700 eurootjes. Geen geld toch? En dat voor een ticket, hotel HP 2 weken naar een tropisch land.
Dus klim in de pen (oh nee in je toetsenbord) en stuur een berichtje terug. Wie weet…
Groetjes Marjolijn