Het is nog even weg maar volgend jaar augustus zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. Om dat te vieren, geen groot feest, maar mijn ouders willen met mij en mijn zusje een reis maken.
Nu ben ik eigenlijk de enige in dit huis, die reiservaring heeft en dit ook geweldig vindt. Iedereen is zo verschillend en wilt ook iets totaal anders, dat we nu al aan het kijken zijn naar bestemmingen.
De periode kan het gehele jaar door en is nu nog geen voorkeur voor.
Ik ben echt een reisbeeste, wil overal wel heen en vanalles zien en doen. Cultuur, Natuur, actieve dingen ondernemen etc.
Mijn ouders zijn erg van zon en strand, moeder houdt niet van vliegen maar daar zet ze zich deze keer overheen, haha en ach zo nu en dan eens wat doen vinden ze ook wel prima.
Mijn zusje is meer zon/strand, feestjes.
Erg verschillend dus en ja alles moet er dus ook een beetje inzitten en ook nog eens niet verschrikkelijk duur. Veelsteveel eisen, ik weet het…maar hier zitten ervaringsdeskundige, dus ben benieuwd of jullie tips hebben voor landen en soorten reizen om te doen met ons 4tjes.
Ik ben geen ervaringdeskundige, maar ik kan je wel, in ieder geval voor wat je ouders betreft, Gran Canaria aan bevelen. Niet tever en niet al te duur en op het eiland kan je ook nog alle kanten op.
Wij hebben zelf ( ook soort van huwelijkreis 40 jaar) in hotel Ifa Continental in Playa des Ingles gezeten en is ook zeer aan te bevelen.
Waarom niet de Caraiben van Europa gaan ontdekken , Het strand van Barossa aan de Costa de la Luz in spanje noemen ze zo ondanks zijn mooie zandstranden en het helder blauwe zeewater en natuurlijk voor een huwelijksverjaardag niet te vergeten de prachtige zonsondergangen.
Deze bestemming kan zowel met de wagen of met het vliegtuig.
Hier kan je nog genieten van het echte spanje, aan feesten zal het zeker niet nontbreken. Je kan genieten van het strand of van supper leuke uitstappen, hier enkele vb: naar de dansende paarden, de wijn en porto route, een leuke boottocht, genieten in de smalle straatjes van Chiclana de la frontera of van de oudste stad van Europa Cadiz, naar het mooie natuurpark waar je de Iberian linx tegenkomt, ai en nog zoveel meer.
Mocht dit u aanspreken dan kan ik je mischien een leuke villa met privezwembad aanbieden om van deze vakantie een echte topper te maken en met zijn 4 tjes samen van deze dagen te kunnen genieten.
Of liever een appartementje 1 ste lijn van het strand, laat maar iets weten als dit u mocht intereseren, dan stuur ik u met plezier fotos van de omgeving en van de eigendommen.
Ik hou mij hier bezig met de verhuur van appartementen, villas, enz…
of turkije en griekenland… max 3.5 uur vliegen, zon zee strand overgoten, maar ook de mogelijkheid tot uitgaan/dansen en feesten en… cultuur te over!!
of kroatie… of egypte… of thailand, wel verder vliegen maar veel mensen zijn er helemaal weg van.
allemaal niet al te dure bestemmingen.
volgens mij gaat het er vooral om bij zo;'n reis om samen te zijn maar elkaar toch de ruimte te geven om elk datgene te doen waar je jezelf prettig bij voelt…