24 uur per dag op Safari in Afrika… en nog betaald krijgen ook! Dat kan.

Voor het hele verhaal, zie: Redirecting...

Samen met mijn vrouw heb ik anderhalf jaar lang Afrika’s Beste Safari kamp gerund. Zeven dagen per week tussen de olifanten, leeuwen, wilde honden, lui- en nijlpaarden doet toch wat met je. Dan is Nederland opeens heel vol, druk, braaf en geregeld.

Onze levens veranderende ervaring zit er op, maar Zarafa Camp - Botswana (al drie jaar op rij uitgeroepen tot Beste Safari kamp van Afrika) is op zoek naar een nieuw management koppel. Het is hard werken, maar je zit 24 uur per dag letterlijk tussen de wilde dieren en je krijgt nog betaald ook. Alsof je terug keert naar de oertijd, prachtig is dit laatste stuk pure en ongerepte wildernis aan de rand van de Okavango delta.

Wil jij dit ook?
Als je wilt weten hoe het er daar uit ziet kun je het kamp opzoeken op internet. Als je vragen hebt of wilt weten hoe het er ‘achter de schermen’ uitziet, kan je kijken op Redirecting....

Groet,
Willem Bakhuys Roozeboom

Beste Willem,

Interessant om je verhaal te lezen.
Is er een nieuw management koppel gevonden? En wat zijn de vereisten? Waar kunnen we meer informatie vinden?

Alvast bedankt bij voorbaat!

      • Updated - - -

Nog even dit: graag mail naar

Dank je!

Ha Kris,
Een uitgebreid antwoord naar je gmail adres is onderweg. Laat gerust weten als je nog meer (of andere Botswana) vragen hebt.
Groet,
Willem

Gaaf!

Hallo Willem,

Met veel interesse heb ik je site bekeken. Is er inmiddels al een management koppel gevonden? Wij zijn erg geintresseerd. Je begrijpt dat wij heel veel vragen hebben, kun je ons verdere informatie toesturen? Ons e-mailadres is cees2607@gmail.com.

Horen graag van je!

Cees & Jannette

Hoi Willem wij zijn ook wel heel geïnteresseerd en dromen daar al van kinds af aan van. Als er nog. Geen koppel is zou u ons dan willen mailen naar v.nolten@icloud.com
Gr Vince en Sandra

Hoi Willem. Je/jullie bericht staat alweer maanden online. Sommigen hebben geinformeerd of het bericht nog geldig is. Ik heb jaren in Afrika gewoond, jaren gewerkt voor KZA als projectmedewerker en ga zo maar door. Ik woon en werk nu op St Maarten en denk erover om binnenkort weer naar Afrika te vertrekken voor het volgende avontuur/werk met inhoud. Botswana komt daarvoor in aanmerking gezien de politiek stabiele situatie, het natuurschoon, de gunstige ligging in het zuiden van Afrika en ga zo maar door. Ik geef momenteel les aan de Universiteit van St Maarten (management, hospitality e.d.).
Ik wil je/jullie graag van meer info (CV en werkervaring) voorzien en ben zelfs bereid om langs te komen. Laat even weten of de vraag nog actueel is zodat alle moeite niet voor niets is. Met groet, Jan van Beek