Hallo,
Ik vlieg eind december (23/12) naar Bangkok.
Daar vandaan staat de reis nog geheel open. Heb 5 weken de tijd.
Ben een veertiger die al best wel wat gereisd heeft maar zeker voor de eerste dagen in Bangkok zou ik het wel leuk vinden daar met iemand af te spreken. Ik kan daarna alle kanten op.
Ik ben ecologisch hovenier en ik de maand januari meestal niet druk qua werk, dus een ideaal moment voor zo’n reis.
Ik hou van natuur, zee, agrarische landschappen,wandelen, snorkelen, multi culti eten, stadjes/dorpjes ontdekken en mensen ontmoeten.
Is er iemand die tegen de Kerst ook in Bangkok is?
Met Groet, Corné
:chin:Probeer met wat Thaise mensen kennis te maken en dan kan je een mooie oud en nieuw mee maken kom je op plaatsen waar je echt gezellige samen bent met deze mensen. (lekker eten en drinken)
Beste Corné,
Met Kerst ben ik in ieder geval in Bangkok, al zal ik op kantoor zitten…hoewel, als het goed is heb ik weekend van 26-28 december. Wellicht dat ik deze dagen in Bangkok doorbreng, maar kan ook zijn dat ik een paar dagen in Ayutthaya verblijf, de oude hoofdstad, iets ten noorden van Bangkok.
Als hovenier is het voor jou wellicht interessant om de groene kant van Bangkok te zien, ook wel de ‘Jungle’ of ‘Groene Long’ van Bangkok genoemd.
Mocht je nog een halve dagje overhebben, dan ben je van harte welkom om eens bij ons te komen fietsen en dan nemen we je mee naar dit bij toeristen onbekende groene deel.
Groeten uit een zonnig Bangkok!