2010 America here I come

Gegroet allen,

enkele weken geleden de knoop doorgehakt! Een jaartje loopbaanonderbrekening nemen, even alles achterlaten en de wereld verkennen. Waar naartoe?? Noord-Amerika en omstreken…maar meer bepaald CANADA Het is immers nu dat we het moeten doen; niet wachten tot er wieweet kinderen zijn, er zich een serieuse carrieremove aandient, of wat dan ook…Live now!

Wat ik hier kom zoeken; ervaringen van anderen, tijdelijke reisgenoten, uitstekende tips…!!

Zal ook meegeven dat ik van 1982 ben, al heel wat gereist heb maar dit altijd beperkt is gebleven tot 3weken en samen met een vriend (die omwille van het moeten werken niet langer wegkan). Als ik in mijn belgenlandje verkeer houdt ik mij vooral bezig met sporten, vrienden onderhouden, festivalletjes doen, en uiteraard zelf werken he

Groetjes
Mie

Hey,

Groot gelijk heb je! Ik ben ook van de '82 generatie en die dingen komen nu eenmaal dichterbij:)
Ik zou wel willen toezeggen maar ik heb mijn verplichtingen hier in dit landje.
Ik zou der komend jaar graag een paar maandjes willen gaan werken en wat rondreizen. Gewoon om eens te ervaren hoe het voelt om in het buitenland te werken en te wonen. Alvorens me hier echt vast te zetten wil ik dat wel eens meemaken. Ik kan echter nog niks met zekerheid zeggen, maar alle info is meer dan welkom.

Greetz:dag: