2 wkn Myanmar in mrt '15. Wie gaat er mee?

Hoi backpackers,

Ik ben Karin (30 jaar) en ben op zoek naar een reisgenootje om samen 2 weken naar Myanmar te gaan en misschien nog aansluitend een paar dagen Bangkok. Net na het hoogseizoen komt maart mij het beste uit. In april wordt t steeds heter, dat zou minder zijn.

Ik reis graag met een rugzak. T liefst is mijn reis een combinatie van stad/natuur/cultuur. Ik vind het heel leuk om de lokale mensen te ontmoeten en ben gek op markten. Een wandeling van een paar dagen staat zeker op de planning en er is een groot bekend tempelcomplex wat niet gemist kan worden. Ik heb een hekel aan musea en te veel tempels kan ik ook snel moe van worden.

Ik heb eerder ( in 2007/2008) een jaar door Azië gereisd, maar in myanmar ben ik nog niet geweest. Verder heb ik reizen gemaakt naar o.a. Zuid-Afrika, Madagascar, Zuid Amerika en Midden Amerika.
Ik heb tot zover al met 10 verschillende mensen gereisd die ik via deze Site heb leren kennen en dat is me heel goed bevallen.

Zou jij t leuk vinden om mee te gaan naar Myanmar laat dan een berichtje achter of stuur een privé bericht.

Groetjes Karin

Via Wereldwijzer app