:paranoid: Ik kan dit bericht niet verwijderen dus dan maar zo: ik heb een leuk reisgenootje gevonden! reageren mag natuurlijk ;-), maar deze zomer ben ik onder de pannen :nod:
Geen ingewikkelde lange rondreis (wat ook erg leuk kan zijn :slywink: ) maar gewoon een of twee weekjes relaxen en genieten van zon, zee, strand en de omgeving.
Wie heeft er zin om mee te gaan??
Ben van plan om voor juni, juli, aug of sep te boeken. Waarheen weet ik nog niet precies en maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit. Egypte, Italie, Griekenland (andere suggesties??)…als de zon maar schijnt en er maar wat te beleven valt!
Ben op zoek naar reisgenootje tussen de 25 en 30 jaar (ben zelf 27).
hallo
ik zoek ook een reisgenoot voor twee weken relexen want ik heb namelijk alleen maar twee weken tijd om op vakantie te gaan in juli 20-7 5-8 ik weet ook zelf niet precies waar maar ook gewoon waar veel zon/strand/stappen is,
had je een vaste datum dat je op vakantie wou en weet je waar je naar toe wilt???
ik ben sandra,16 jaar en woon in a’dam.ik heb vanaf volgende week vrij en aangezien hoe het weer is wil wel heel graag weg.omdat dit me eerste keer is dat ik op vakantie ga wil ik met iemand mee en graag iemand die wat ouder is.ik ben best volwassen voor me leeftijd dus als je het niet erg vind dat ik 16 bent,kunnen we samen gaan.ik wil graag naar portugal,italie(het liefst),frankrijk,spanje,belgie,griekland of kroatie.mijn ouders vinden het toch better als ik met iemand mee gaat.ik hoor graag van je mijn msn is icygirl_7@hotmail.com.
groetjes,sandra