2 weken in de Mid West (inclusief Chicago en Minneapolis)

Hallo,

Ik ben een trip naar de VS aan het plannen voor begin juni. Nu staan er 2 dingen vast in die trip; ik ga vrienden opzoeken in Chicago en ik ga fietsen voor MS research in Minneapolis. En de rest moet ik nog even verzinnen.

Het is de bedoeling dat ik met een vriendin ga en ik gok dat het handig is om een auto te huren. :slight_smile:
We zijn niet vies van een flinke wandeling in een natuurgebied, maar kunnen ook steden en musea heel erg waarderen.

In eerste instantie had ik bedacht dat het tof was om New York erbij te doen, maar dat wordt waarschijnlijk vrij onhandig. Als in: te weinig tijd. :slight_smile:

Heeft iemand geweldige ideeën voor die regio?

Te weinig tijd? Hoeveel tijd heb je dan precies beschikbaar (zeer belangrijk gegeven)? :wink:

Volgens mij heeft OP 2 weken :wink: Hoe lang heb je gepland voor Minneapolis? En hoe lang bij de vrienden. Maw, hoe lang voor de road trip. Wil je weer uit Chicago vertrekken?
Yeehaw

Oeps, over de titel heengelezen (ik open meestal de topics in een serie tabbladen voordat ik begin te lezen)… :redface:

Klinkt bekend!

Natuurlijk heb ik nog geen tickets geboekt. Dus alles is nog flexibel. Het enige wat vaststaat is het fietsen in Minneapolis op 10-12 juni. Dat kan aan het einde van de reis zijn, maar ook in het midden.
In het kader van efficient gebruik maken van je verlofdagen, wil ik graag met hemelvaart vertrekken of daar al zijn.

In geval van autohuur is het waarschijnlijk een stuk handiger om de auto terug te brengen op het ophaal-adres. Kostentechnisch vooral. :slight_smile:

Chicago wordt denk een dag of 3. Minneapolis ook zoiets, of misschien wat langer vanwege het fietsen. :slight_smile:

Iemand trouwens ook nog tips voor reisgidsen voor deze regio? :open_mouth: Heb nu de Lonely Planet van de VS, maar die doen 20 pagina’s over Minnesota geloof ik. :smiley: