ik ga van 31okt tot 14 nov, naar dahab op in de sinaai in egypte
de bedoel is van te duiken, te ontspannen en gewoon e goeie tijd te hebben. ik vlieg op hurgada en neem dan de bus boot naar dahab
het is low buget, ik logeer in bishbishi voor de mensen die dahab kennen.
in juli heb ik mijn open water en advanced(padi) afgelegd bij desert divers en ben daar super enthousiast over dus zou graag terug bij hen duiken
klinkt goed zeg!
Ik heb de eerste 2 weken van November vrij en ben ook van plan om te gaan duiken (hoop mn PADI te halen). Ik zat te denken om naar Sharm El Sheikh te gaan maar omdat ik nog aan t zoeken ben heb ik nog niet geboekt.
Is Dahab ook een leuke stad of ga je terug omdat je goede ervaringen met desert divers hebt?
dahab is een zalig stadje 100 kilometer ten noorden van sharm el sheik,
sharm is een grote resort stad waar de grote massa naar toe trekt en is dus verschrikkelijk druk, dahab daarin tegen is nog relatief klein gebleven het is veel goedkoper en rustiger, toen ik mijn open water aflegde was ik zelf alleen met mijn instructeur wat dus wel qua veiligheid super is.
ik heb ook al contact gehad met iemand van dendermonde die het ook zou zien zitten om mee te gaan. ik zou eventueel donderdag avond afspreken in blankenberge, waar ik woon.