2 maanden werken op Sint Maarten/Bonaire/Aruba

Ik wil in januari en februari gaan werken op de nederlandse antillen. Het liefst op sint maarten, maar andere eilanden zijn ook goed! Maar ik vind het moeilijk iets te vinden op internet. Ik zou dan ook het liefst op kamers gaan daar, omdat je dan toch niet zo alleen bent!

Nu schijnen er ook bedrijven te zijn die je kunnen helpen en bemiddelen! Weet iemand zo’n bedrijf?

Ik ben nog nooit buiten europa geweest en helemaal al niet in m’n eentje, dus alle informatie zou uitermate welkom zijn!!!

Ik wilde niet op curacao werken, omdat het daar gevaarlijker zou zijn voor een meisje alleen! Is dat zo? want daar is veel meer werk te krijgen lijkt het!

Iedereen kan me mailen op : [EMAIL=“ikheetjet@hotmail.com”]ikheetjet@hotmail.com

Ik hoop dat jullie je kennis willen delen!

X jet

Hoi Jet,
Misschien zit je nu al op een zonnig eiland, misschien ben je nog thuis?
Ikzelf zit met plannen om snel weer naar St.Maarten te gaan en daar te gaan werken, wonen en van de zon te genieten. Klein probleempje; ik heb nog geen werk en geen woonruimte gevonden… zon is er in ieder geval wel genoeg. De plannen zijn om alleen te gaan, maar als ik iemand kan vinden die ook mee wil is dat natuurlijk gezelliger.
Is het jou al gelukt om iets te vinden?
Groetjes, Mary