2 maanden naar thailand/laos vanaf 2 mei

Hi avonturiers!
Over een weekje is het zover, 2 mei vertrek ik om twee maanden te gaan backpacken in Thailand.
Tijdens mijn reis is mijn oneliner; go with the flow, vandaar dat ik ook geen idee heb hoeveel ik tijd ik waar ga besteden.
Het lijkt me erg leuk om een gedeelte samen te reizen! Daarom is het misschien wel makkelijk om in een notendop te vertellen wat ik globaal van plan ben, alhoewel ik open sta voor alle andere bestemmingen.
Ik vlieg natuurlijk op Bangkok, waarna ik(met tussenstops) naar Chiang Mai wil reizen(hier heb ik de tip gekregen ga naar Pai).Vanuit het noorden van Thailand lijkt het me leuk om door te reizen naar Laos.
Daarna misschien door naar Cambodja om daar een vlucht te pakken naar de eilanden van Thailand.
Ook kreeg ik de tip dat Koh chang een gaaf eiland is om lekker te chillen.
Ik wil dolgraag de fullmoonparty meemaken op 12 juni!

Iemand die gedurende deze tijd ook in de buurt is en zin heeft om een avonturierlijke reis te maken en samen lol te trappen?:lol:

Be my guest:)

Hoi Joyce, welkom op Wereldwijzer! Wat een heerlijk vooruitzicht, over een week al naar Thailand!
De meeste kans op reakties van medereizigers maak je in het Thailand forum, Succes en geniet ervan.

Hi zaan, bedankt voor je berichtje! op een of andere manier kan ik geen bericht plaatsen in dat forum…

Hoi Joyce,
Het Thailand forum is onderverdeeld in subforums,zo kan je evntueel een berichtje posten in het Thailand reiscafe: zie link :http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=381
Als je een onderwerp wilt starten,dan zie je linksboven + Nieuw onderwerp aanklikken en starten maar.
Vergeet niet eerst een titel te plaatsen bevoorbeeld: 10 dagen Chiangmai !
Dan begin je de tekst daaronder,éénmaal de tekst geplaatst zie je onder de pictogrammen en tags aan de rechterkant ,verstuur je bericht,aanklikken en klaar is kees.