Ik heb 2 hotelovernachtingen voor 2 personen Berlijn te koop. Zijn uiteraard al betaald. De normale prijs ligt tussen de 107 en 130 euro in deze periode.
Je moet nog wel een ticket boeken, maar je zou ook met de auto kunnen gaan. Met de auto is het max. 6 uur rijden.
Het betreffende hotel is Hotel Hoppegarten 4* (eigenlijk 4,5). Er zijn faciliteiten zoals fitness, sauna, bubbelbad etc… Het ligt 15 km vanaf hartje
Berlijn, maar als je met vliegtuig, trein of bus komt, er is een Bahnhof in de nabijheid.
Evt. kan je, als je wat langer wilt gaan, nog een paar hotelbonnen van mij overnemen. Prijs 3,50 euro en geldig t/m 30 juni 2013. Ik heb er
heel veel, dus informeer maar per mail. Op Hotelbon kan je een aantal hotels boeken in hartje Berlijn. De 3 overnachtingen zijn GRATIS, maar
je dient wel het ontbijt/buffet in het hotel te nuttigen. Reken daar p.p. ca. 40 a 50 euro voor per nacht.
Je mag de voucher voor het hotel overnemen voor 32,50 euro. Ik heb er zelf veel meer voor betaald. De voucher is geldig t/m 14 april 2013.
Die 32,50 euro is een vaste prijs!