Ik had al meerdere topics over dat wou gaan inter railen daarvan wil toch van afzien…Omdat de reistijden enz me niet echt aanstaan:) En heb het minimaal uitgerekend en je bent best wel duur uit.Maar ja weet niet hoe me oude topics kan verwijderen…Dus begin ik maar weer een nieuwe…
dus Ik ben op zoek naar leuke mensen die met me mee willen voor 2a3 weekjes turkije of een ander warm land.In de zomer vakantie of er voor of erna periode maakt me niet echt uit.Ik hou wel van lekker luierdagjes in de zon…Maar niet te veel ik vind ook leuk om dingen te ondernemen.Zoals leuke excursies wat het land te bieden heeft.en natuurlijk lekker shoppen.De avonden zou ik wel heerlijk vinden als die lekker tropisch warm zijn.Zodat je heerlijk tot laat kan genieten van een cocktailtje op het terras op je slippertjes:zon02: Of soms lekker uitgaan wat ook niet elke avond van me hoeft.
Het maakt me ook niet uit of we hotel/appertement hebben met wat extra of minder luxe ben niet zo heel moeilijk.Alleen wil wel zo goedkoop mogelijk uitzijn.
Nou ik hoor de reacties wel na me ellelange verhaal haha. Meer info over mij kan je vinden op me profiel pagina hiero.
bedankt voor je reactie.
Het maakt me niet zoveel uit waar we heen gaan liever niet marmaris voor de rest vind alles best.Ik ga het liefste in de periode in sept.Dan staat me vakantie ook gepland
Ik weet niet of de vakantie al geregeld is maar ik ben ook wel geïnteresseerd.
Voor mij is het helemaal ideaal om in september te gaan, alleen dan wel vanaf 1 september zijn 2 weekjes. in juli en augustus kan ik niet zo makkelijk vrij krijgen.
ik ben trouwens Rianne en ben 20 jaar oud in september 21…
Even een andere vraag…
Zijn er ook mensen van rond de 26 jaar (leeftijdsgenootjes) die geinteresseerd zijn?
Stuur me dan a.j.b. een prive bericht.
Thanx, en fijn weekend!
ik ben bezig in centraal anatolie een klien schalig vakantie complex neer te zetten. deze plek heet Nigde vlakbij capadokya mocht je indebeurt bent kom gerust even langs.