Ik wil graag rond oktober/november iets van 2 a 3 weken weg. Nog even vakantie vieren, maar ga liever niet alleen.
In Israel ken ik mensen waar ik zo kan overnachten en via couchsurfen kunnen we de reis heel goedkoop maken. Ik wil graag wat van Israël zien en naar Petra in Jordanië en wie weet kunnen we nog een paar dagen in Egypte eraan vast plakken.
Maar ik wil graag ook een keer naar China om rond Beijing de highlights te zien. Misschien richting Hongkong reizen… maar sta nog open voor alle ideeën.
Als je zin hebt om mee te gaan laat dan iets weten.
Ik heb al heel wat van de wereld met met rugzak gezien en heb ook al verschillende keren met reisgenootjes via deze site gereisd die bijna allemaal heel erg goed zijn bevallen.
Ik wil in oktober/november ook 2 a 3 weken weg en ik zit te denken aan Syrië en Jordanië. Ik heb kennissen die ook in deze landen hebben gecouchsurfd en dat is erg goed bevallen. Dit lijkt me een leuke ervaring, omdat je dan ook écht tussen de mensen zit.
(overigens sta ik ook open voor Israel en Egypte).
Ik las dat je veel ervaring hebt en veel landen hebt gezien! Super zeg!
Ik ben naar Egypte, Amerika, Hawaii, India en Nepal geweest. Wel vaak met een groepsreis maar ik wil nu echt eens op een andere manier reizen.
Hoi Karin, in november wil ik ook graag 2-3 weken weg, en zat zelf in eerste instantie aan Jordanie te denken, maar Israel wil ik ook graag heen. Leuk om eea te combineren.
Couchsurfen heb ik nog geen ervaring mee, maar lijkt me prima optie Hoor er goede verhalen over.
Heb je al iemand gevonden, of kan er nog een extra reismaatje mee? Lijkt me leuk om wat van je te horen en of je plannen al concreter zijn geworden ([EMAIL=“mc_segers@hotmail.com”]mc_segers@hotmail.com)? Ben 29 en woon in Den Bosch.
groetjes Marja
Leuk dat je reageert op mijn berichtje.
Onderhand hebben Ronald en ik tickets geboekt en vertrekken we 17 oktober naar Israël om daar voor 2,5 week wat van te bezichtigen en nog een stukje Jordanië willen we mee pikken. Dus tot 4 november zijn we daar.
Maar als je besluit om iets eerder op vakantie te gaan. Ben je vrij om bijvoorbeeld een stukje met ons mee te reizen.
Anders een hele fijne vakantie toegewenst.
Groetjes Karin