Hallo allemaal,
Ik ben van plan in september en oktober 2010 zes weken te gaan reizen in Syrië en Jordanië, maar ik zoek eigenlijk nog een reispartner. Is er iemand die ook gaat? Stuur me een berichtje!
Groetjes,
Marleen
Hallo allemaal,
Ik ben van plan in september en oktober 2010 zes weken te gaan reizen in Syrië en Jordanië, maar ik zoek eigenlijk nog een reispartner. Is er iemand die ook gaat? Stuur me een berichtje!
Groetjes,
Marleen
Hey Marleen,
Lukt t een beetje om een reisgenootje te vinden.
Ik kan helaas geen 6 weken weg.
Mijn plan is 2,5 week en heb iemand gevonden die met me mee wil. Ga m binnenkort ontmoeten. Maar wij willen ook een stukje van Jordanië en Israel zien. Wij zullen dus maar een week in Sirië zijn, maar je bent vrij om ook mee te gaan. Zoiezo gaan wij proberen t meest van de tijd slaapplaatsen via couchsurfers te vinden.
Laat maar weten of je t wat vind.
Groetjes Karin
Hey Karin,
Leuk van je te horen. Over reisgenoten, mwah, het lukt niet goed om op elkaar af te stemmen. Wanneer zijn jullie in Syrië en wanneer in Jordanië? Het zou geweldig zijn om met jullie een stukje mee te gaan. Couchsurfing is een goed idee… Dat zal ik ook eens bekijken.
Ik hoor graag van je! Aankomend weekend ben ik een aantal dagen weg, dus dan kan ik mijn e-mail niet kijken.
Groetjes,
Marleen
Hey Marleen,
Het is nu weer een beetje onzeker of ik ook naar Syrië ga.
Maar ik zal zoiezo 15 oktober vertrekken.
Het is nu nog een beetje onzeker of ik de trip Syrië, Jordanië en Israël in 2,5 week ga doen. Ik vind de tijd eigenlijk iets te kort voor die 3 landen.
Of 2 weken en dan Israël en uitstap van een paar dagen naar Jordanië.
Ik hou je op de hoogte.
Groetjes Karin
Hoi Marleen,
Ik reis met een vriendin van 16 oktober tot 6 november door Syrie en Jordanie. Als je nog ergens aan wilt haken: gezellig!
groet, Mirelle