19 Maart Melbourne

Wie ga ik daar tegen komen? 19 Maart kom ik aan in Melbourne en in juli keer ik terug via Cairns. Gaan er nog meer mensen rond dezelfde tijd? Elkaar eens ontmoeten, misschien een stukje samen reizen??

Laat in ieder geval wat horen…

Groetjes Jeffrey

Hoi Jeffrey,

ik vlieg 3 maart naar Sydney, ik neem aan dat je via Sydney richting Cairns wilt gaan?
laat anders even weten als je daar bent ergens dan kunnen we misschien samen richting het Noorden!

groetjes,

Bram

Ik vertrek 6 april naar Sydney. 1 maand later vlieg ik vanaf Brisbane terug. Mijn plan nu is om in die maand van Sydney naar boven te gaan richting Cairns. Weet niet of dat uberhaupt op jouw reisplannen aansluit, omdat ik aanzienlijk korter ga. Laat anders maar even weten en mss tot ziens dan!

Groeten,

Maurice

Ik kom dan 19 maart in Melbourne aan en dan ga ik rustig aan richting Sydney. Precieze data weet ik natuurlijk nog niet. Maar nee, in een maand lijkt mij iets te snel om dan al in het noorden te zijn!

@ Bram: Leuk dat je er rond dezelfde tijd er bent! Ga eerst Melbourne eo ontdekken en dan richting Sydney waarna ik richting de Blue Mountains ga om daar de dagen door te brengen en dan (langzaam aan) richting Cairns. Als ik daar ben houden we zeker nog even contact :slight_smile:

Groetjes Jeffrey

Nou ik ga eerst Sydney eo ontdekken haha. en ik wou ook naar de Blue Mountains.
Misschien kunnen we daar Meeten of in Sydney whatever.
Ik ga denk ik mbv de Greyhound Bus richting het Noorden. Maar een auto is misschien ook een optie.
Stuur me anders even een privebericht met je e-mail ofzo, dan houden we contact!

groetjes,

Bram