18 uur in Cairo

Rond 25 juli zal ik in Cairo zijn voor ongeveer 18 uur, van 02:00 tot 20:00 uur op een doorreis van Istanboel naar Nairobi.
Vraag: wat zou ik in die tijd in Cairo kunnen bezoeken? En hoe regel ik een bezoek aan de piramiden gedurende een aantal uren: gids, vervoer, kosten??
Suggesties en ideeen zijn zeer welkom.
Gala.

Goedemorgen Gala,

Voor zullen blij zijn om u te helpen met deze excursie vanuit Cairo vlieveld. met het bezoek van de piramiden,Ik ben zelf Nederlandstalige gids in Cairo.

Wij kunnen u ophalen vanuit Cairo vliegveld naar de Piramide van Giza en de Sfinx, het Egyptische museum met de mooie schatten van de Jonge farao tutankhamon en kunt u lunchen bij de piramide van Giza

Laat ons weten als u wilt een hotel boeken voor paar uur in Cairo voor een voordelige prijs ik zie dat u heel vroeg aankomt . wij kunnen u vervoer naar hotel in Cairo voor paar uur om om 08.30 ophalen naar het museum te bezoeken, het museum is zowiezo niet open voor 09. 00 uur is open daarna, om 11.00 uur naar de piramiden dan bezoekt u de piramden van Giza en de Sfinx en hebt u lunch daar en vanuit de Giza met de ringweg rustig naar het vliegveld rijden.

Hoeveel personen mee reizen?

Wij moet in Cairo vliegveld om 17.00 uur zijn.U hebt tijd genoeg om dat te doen.

U kunt contact met ons opnemen

Www.goedkopevakantiesegypte.nl
00201224789162-00201000104187
Nederlandstalige gids -Cairo

:egypt::NETHERLAN

1 like

Ik zal zo spoedig mogelijk via de email kontakt met u opnemen. Dank voor uw attentie.
Gala.