17 november 2 weken naar zuid vietnam

Wie heeft er goede tips voor ons. 17 november vertrekken wij voor 2 en halve week naar Vietnam HCMC. We hebben tickets en verder niets (backpacken). Na allerlei verhalen gelezen te hebben hebben we besloten ons niet gek te laten maken om heel Vietnam te zien en we beperken ons dan ook tot het zuiden. Wie heeft goede tips voor ons. We reizen op een budget. Wij vinden met name het gewone leven het interessants. We willen van alles wat. Wie heeft goede tips en adressen voor ons?

Hoi, plaats je vraag eens in vietnam forum, dan krijg je veel tips! Ik heb er n paar voor je

easyrider: achter op de motor( bij n vietnamees) van a naar b reizen : geweldig!! Gewoon ff googlen! Ik vond t n geweldige ervaring! En het kan in heel vietnam

mekongdelta homestay: slapen bij locals thuis… gewoon bij bus stations kijken of locals t aanbieden. Achterop de scooter mee en je waant je in de local buurt bij waarschijnlijk n prachtig gezin thuis.

In ieder stadje/ stad: local aanspreken of hij je de omgeving wilt laten zien… ik maakte vaak mee dat ze t leuk vinden om ook hun huis te laten zien… Wel naar vragen! En een verse maaltijd zou n mooie mee pakker zijn!

veel plezier! De mensen zijn heel vriendelijk in the country side!